>> جانمان را در راه مسجدالاقصی فدا می‌کنیم هشدار حماس به شهرک نشینان صهیونیست | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب : 199691
شیخ رائد صلاح:

جانمان را در راه مسجدالاقصی فدا می‌کنیم / هشدار حماس به شهرک نشینان صهیونیست

شیخ «رائد صلاح» رئیس جنبش اسلامی در اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ طی اظهاراتی بر ادامه راه مقاومت تا آزادسازی مسجدالاقصی و قدس تاکید کرد و گفت که در این راه جانمان را فدا خواهیم کرد.
جانمان را در راه مسجدالاقصی فدا می‌کنیم / هشدار حماس به شهرک نشینان صهیونیست

 به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا)به نقل از رسانه‌های خبری فلسطین، شیخ رائد صلاح گفت: جان و خونمان را در راه مسجد الاقصی فدا خواهیم کرد و با همه یورش های صهیونیست ها به مسجد الاقصی خواه با لباس نظامی و یا غیر نظامی و تحت هر پوششی مقابله خواهیم کرد.
وی افزود: رژیم اشغالگر اگر خیال کرده است که می تواند حاکمیت خود بر مسجد الاقصی را تحمیل کند در توهم بسر می برد، اشغالگران مشروعیت ندارند و این رژیم اشغالگر به اذن خداوند بزودی نابود خواهد شد.

نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی روز گذشته نیز به مسجد الاقصی یورش برده و به سمت نمازگزاران فلسطینی گاز اشک آور شلیک کرده و تعداد زیادی از آنها را زخمی و چندین نفر را بازداشت کردند.

بازداشت 4 فلسطینی در الخلیل
نیروهای اشغالگر صبح امروز دوشنبه 4 فلسطینی در استان الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری را بازداشت کردند.
منابع محلی گفتند که نیروهای اشغالگر عمر عبدالرحمن اغنیمات 55 ساله از شهرک صوریف در شمال غرب الخلیل، بهاء اکرم ابو اشخیدم 22 ساله، رامی محمد العویری 30 ساله و یوسف حمدی الجنیدی 35 ساله را بازداشت کردند.
نیروهای اشغالگر همچنین به طور ناگهانی موانع نظامی در ورودی های شهر الخلیل و ورودی شهرک سعیر در شمال شرق الخلیل قرار داده و اقدام به بازرسی خودروهای شهروندان کردند.

تمرینات نظامی گسترده صهیونیست ها
ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه اجرای تمرینات گسترده نظامی با مشارکت صدها هزار سرباز ذخیره را آغاز کرد که گفته می شود این تمرینات شبیه به آمادگی برای پاسخ به حملات از سوریه، لبنان و غزه است.
افیخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این باره گفت که تمرینات در سطح ستاد مشترک ارتش آغاز شد و تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت و هدف از آن نیز تقویت آمادگی ارتش برای وضعیت های اضطراری در تمامی جبهه هاست.

تهدید تشکیلات خودگردان
نبیل ابوردینه سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین تهدید کرد که در صورت ادامه یورش های مکرر به مسجد الاقصی و قتل های روزانه فلسطینیان و نیز استمرار شهرک سازی ها، رهبران فلسطینی تصمیمات مهمی اتخاذ خواهند کرد.
وی طی اظهاراتی مطبوعاتی اقدامات نیروهای اشغالگر اسرائیل اعم از قتل، بازداشت و یورش به مسجد الاقصی و استمرار شهرک سازی ها را محکوم کرد و گفت که این اقدامات رهبران فلسطینی و طرف های عربی را به اتخاذ مواضع و تصمیمات مهم وادار خواهد کرد.
وی همچنین به تماس های محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با اردن و طرف های عربی و بین المللی در خصوص حوادث مسجد الاقصی اشاره کرد.

واکنش پشیمان کننده حماس
جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که نیروهای گروه‌های مبارز در کرانه باختری نحوه واکنش و پاسخ به تعرضات شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به مسجد مبارک الاقصی را می دانند.
این جنبش با صدور بیانیه ای تصریح کرد: "اوری آریل" وزیر کشاورزی اسرائیل که در پیشاپیش متعرضان به مسجد الاقصی قرار داشت به خاطر این اقدام پلید خود پشیمان خواهد شد. 
حماس مقاومت سلحشورانه و عملیات های بی نظیر آن که ارکان رژیم اشغالگر قدس را به لرزه درآورد برای این وزیر تندروی اسرائیلی گوشزد کرد.  
در این بیانیه آمده است که تعرض شهرک نشینان و نظامیان صهیونیستی به مسجد مبارک الاقصی لکه ننگی بر پیشانی سران تشکیلات خودگردان فلسطین خواهد بود که به همکاری امنیتی خود با رژیم صهیونیستی ادامه می دهند.
حماس از تشکیلات رام الله و جنبش فتح خواست تا دست مقاومت را در کرانه باختری آزاد بگذارند و تمامی مبارزان فلسطینی را از زندان های خود آزاد سازند.
جنبش مذکور همچنین از تمامی فرزندان ملت فلسطین در کرانه باختری و سرزمین های اشغالی 48 خواست تا برای دفاع از مسجد الاقصی دست به یک قیام گسترده بزنند. 
این جنبش از نقش آفرینی فلسطینیان حاضر در مسجد مبارک الاقصی به هنگام یورش شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به این مکان مقدس تمجید کرد.
 
https://taghribnews.com/vdccooqss2bqoe8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی