تاریخ انتشار۱۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۱۸
کد مطلب : 175390
شيخ قاووق:

معادله ارتش، ملت و مقاومت نقطه قوت لبنان/تکفیری های برای کشور های منطقه خطرناک هستند

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد: امروز تکفیر‌ی‌ها برای همه کشورها وملت‌های منطقه بجز رژیم اشغالگر صهیونیستی خطرناک هستند.
معادله ارتش، ملت و مقاومت نقطه قوت لبنان/تکفیری های برای کشور های منطقه خطرناک هستند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از المنار، "شیخ نبیل قاووق" نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان روز یکشنبه در مراسمی در شهرک "حداثای جنوبی" با تأکید بر لزوم در پیش گرفتن استراتژی ویژه‌ای توسط دولت لبنان به منظور رویارویی با خطر تکفیری، ضرورت همبستگی ملی برای مقابله با بحران‌ها را یادآور شد و افزود: معادله سه گانه ارتش، ملت و مقاومت نمادت قدرت لبنان در رویارویی با خطرات تکفیری و اسرائیلی است.

وی دخالت حزب الله در تحولات سوریه را عامل سرنوشت سازی در پاسداری از لبنان و متوقف ساختن خیزش گروهک تروریستی داعش به سمت خاک کشورش خواند و افزود: رویارویی با تکفیری‌ها تمام نشده و با وجود عقب نشینی از لبنان ولی برخی از عناصر خفته آن به دنبال انتقام گرفتن هستند.

شیخ قاووق افزود: حضور حزب الله در لبنان یک واجب ملی و اخلاقی برای کوتاه نمودن دست تکفیری ها است.

وی با بیان اینکه تکفیری‌ها امروزه خطری برای همه کشورها و ملت‌های منطقه بجز برای رژیم صهیونیستی به شمار می‌روند، تاکید کرد: تکفیری‌ها همه ارتش‌های عربی از جمله ارتش لبنان، سوریه، لیبی، عراق ، یمن، مصر، تونس و سومالی بجز ارتش رژیم صهیونیستی را تهدید می‌کنند.
https://taghribnews.com/vdccopqsx2bqm18.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی