تاریخ انتشار۲۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۹
کد مطلب : 156751
رییس فراکسیون حزب الله:

مقاومت برای لبنان، مجد، عزت و افتخار خلق کرده است

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت با بیان اینکه مقاومت برای لبنان ، مجد ، عزت و افتخار خلق کرده اظهار داشت: در فضای منطقه عربی و اسلامی، مقاومت تنها نوری است که در جهانی از تاریکی می درخشد.
مقاومت برای لبنان، مجد، عزت و افتخار خلق کرده است
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا)، " محمد رعد" رییس فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان موسوم به "فراکسیون وفاداری به مقاومت" روز جمعه در مراسمی در شهرک حومین لبنان با تاکید برضرورت انتخاب رییس جمهور جدید این کشور، گفت: نامزد حزب الله باید به مقاومت و وحدت لبنان معتقد باشد.

وی افزود: حضور برخی نامزدها که شایسته جایگاه ریاست جمهوری نیستند ممکن است به تعویق برگزاری انتخابات منجر شود در حالیکه لبنان تحمل مشکلات بیشتر و درگیری بین گروه های سیاسی را ندارد.

محمد رعد گفت: اگر رییس جمهوری آینده لبنان به مقاومت باور نداشته باشد معنای آن گزینه مخالف است که حاکمیت و وحدت ملی لبنان را تهدید و کشور را در آستانه پرتگاهی جدید قرار می دهد.

وی تاکید کرد: به کسانی که در خصوص انتخاب رییس جمهوری جدید لبنان دخالت دارند، نصیحت می کنیم که از ماجراجویی پرهیز کنند و بدانند مطلوب این است که باید لبنان را به ساحل آرامش با حفظ حاکمیت آن هدایت کنیم در این مرحله که اطراف ما توفانی برپا شده است.

رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت اظهارداشت : تیمی که با مقاومت مخالفت می کرد ؛ دریافت که نمی تواند هیچ نتیجه ای بگیرد ، بنابر این ما راه را بر روی آن گشودیم تا در محاسبات خود بازنگری و در دولت بعداز سه سال خشم و تشنج آفرینی و تمسک به گزینه های تروریستی شرکت کند.

محمد رعد تصریح کرد: بعداز آن بود که لبنان به سوی آرامش رفت، ارتش مورد پذیرش قرار گرفته شده و امکان یافت با حضور در شمال و بقاع برای برقراری امنیت اقدام کند و اکنون از تحریم دولت و مجلس سخنی نمی گویند.

وی افزود: لبنان از بسیاری ایستگاه های سخت عبور کرده است اما همچنان پیش روی ما فضایی مه آلود قرار دارد که اجازه نمی دهد بخوبی افق و آینده لبنان را ببینیم.

محمد رعد اظهارداشت: مقاومت برای لبنان ، مجد ، عزت و افتخار خلق کرده و در فضای منطقه عربی و اسلامی تنها نوری است که در جهانی از تاریکی می درخشد و متاسفانه تمام گزینه های دولت های در منطقه عربی ما به نفع ملت ها و گرسنه ها وفقرا نیست.
https://taghribnews.com/vdccpeqss2bqpm8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی