تاریخ انتشار۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : 257759

روند تحولات نبرد با تروریسم در عراق/30 کشته و زخمی در سه انفجار تروریستی

نبرد با تروریسم و تروریست ها در نقاط مختلف عراق همچنان ادامه دارد و دستاوردهای مهمی با خود به همراه داشته است.
روند تحولات نبرد با تروریسم در عراق/30  کشته و زخمی در سه انفجار تروریستی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، سرلشکر ستاد نومان عبدالزوبعی فرمانده لشکر هفتم ارتش، از انهدام دو خودروی بمب گذاری شده در یک عملیات کاربردی در غرب استان الانبار و به هلاکت رسیدن هشت تروریست خبر داد.

از سوی دیگر یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین گفت: پنج عنصر داعشی در یک عملیات بازدارنده در شرق این استان به هلاکت رسیدند.

در همین راستا سرلشکر ستاد جاسم السعدی فرمانده پلیس استان دیالی در گفت وگو با السومریه نیوز اظهار داشت: هفت نفر از کسانی که به دلیل دست داشتن در اقدامات تروریستی تحت تعقیب نیروهای امنیتی قرار داشتند، روز گذشته در عملیات غافلگیرانه این نیروها بازداشت شدند.

همچنین واحد رسانه ای جنگ ستاد عملیات مشترک از انهدام انبار بزرگ مهمات گروه تروریستی داعش در بمباران غرب استان الانبار خبر داد.

اداره پلیس الدیوانیه مرکز استان القادسیه در جنوب عراق نیز گفت: 47 گلوله خمپاره در منطقه ام عباسیات در این استان کشف و ضبط شده است.

عیسی العیساوی فرماندار شهر فلوجه در استان الانبار اعلام کرد: بازگشت اهالی منطقه الشهداء به خانه و کاشانه شان در شهر آغاز شده است.

نیروهای الحشد الشعبی نیز در جزیره حدیثه در استان الانبار حمله داعشی ها را سد کرده و 9 تروریست را به هلاکت رسانده و بلدوزر متعلق به آنها را منهدم کردند.

از سوی دیگر جنگنده های ائتلاف یکی از واحدهای تاکتیکی داعش در استان کرکوک را هدف قرار داده و مقر آنها و انبار مهمات شان را منهدم کردند.

ستاد عملیات مشترک شهر سامرا و یگان های السلام نیز چهار موضع داعش را هدف قرار داده و گروهی از تروریست ها را به هلاکت رساندند.

خبر دیگر اینکه روز شنبه وقوع سه انفجار تروریستی، در استان های الانبار و بغداد 30 کشته و زخمی برجا گذاشت.

عارف الجمیلی عضو شورای بخش الکرمه در استان الانبار گفت: شمار قربانیان انفجار الکرمه در این استان به 21 کشته و زخمی افزایش یافت که در میان آنها یکی از فرمانده های الحشد العشائری دیده می شود.

یک مقام مسئول در اداره پلیس بغداد نیز در گفت وگو با السومریه نیوز اظهار داشت: یک بمب کار گذاشته شده در محله البساتین در شمال بغداد منفجر شد که در اثر آن چهار غیرنظامی زخمی شدند.

از سوی دیگر انفجار یک بسته انفجاری در نزدیکی بازار محلی در منطقه العبیدی در شرق بغداد در میان غیرنظامیان یک کشته و چهار زخمی به همراه داشت.
https://taghribnews.com/vdccpmqio2bqpm8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی