تاریخ انتشار۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : 199655

راه‌اندازی کمپین رسانه‌ای برای حمایت از مسجدالاقصی

کمپین بین‌المللی حمایت از رسانه‌های فلسطینی برای معرفی نژادپرستی و تجاوزات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مسجدالاقصی و اماکن مقدس قدس راه‌اندازی شد.
راه‌اندازی کمپین رسانه‌ای برای حمایت از مسجدالاقصی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از ایکنا، خبرگزاری بین‌المللی اسلامی (IINA) با صدور بیانیه‌ای از همه ایستگاه‌های رادیویی و تلویزیونی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی و کشورهای آزاد جهان خواست تا با شرکت در این کمپین از مردم فلسطین حمایت کنند.

این خبرگزاری از رسانه‌های کشورهای اسلامی خواست تا از درخواست وزارت اطلاع‌ رسانی فلسطین برای متحدشدن رسانه‌های فلسطینی از ساعت 10 صبح تا 12 امروز برای نمایان ساختن تجاوزات اسرائیل، حمایت کنند.

این خبرگزاری همچنین از همه رسانه‌های آنلاین و روزنامه‌ها خواست، بخشی از تارنما‌ها و صفحات خود را به مسئله فلسطینیان و مسجدالاقصی اختصاص دهند و متحد با هم یک هفته را به نام "اسارت مسجدالاقصی" نامگذاری کنند.

این خبرگزاری از فعالان و کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز خواست تا تلاش‌های خود را در این شبکه‌ها افزایش دهند و نقشه‌های اسرائیل برای یهودی‌سازی قدس اشغالی و نیت‌های شوم آن برای سرکوب نمازگزاران را برملا کنند.

خبرگزاری(IINA)از فعالان و کاربران شبکه‌های اجتماعی تقاضا کرد تا هویت اسلامی قدس و جایگاه آن در قلب بیش از 1.5 میلیارد مسلمان جهان را به اطلاع جهانیان برسانند.

هشتگ‌های #al-aqsa_Mosque، #Masjid_al-Aqsa و #المسجد ـ الأقصى برای این کمپین ایجاد شده‌اند؛ این کمپین در پی تجاوزات اخیر شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیستی به مسجدالاقصی و نمازگزاران راه‌اندازی شد.

سازمان همکاری اسلامی نیز روز گذشته با صدور بیانیه‌ای از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست تا برای پایان دادن به حملات صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و تجاوزات سیتماتیک و مکرر آن‌ها به این مکان مقدس اقدام کند.
 
https://taghribnews.com/vdccpoqsp2bqoe8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی