تاریخ انتشار۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : 261051

یمن عربستان را تهدید کرد

با مهمات راهبردی که در اختیار داریم، شما را در داخل خانه‌هایتان هدف قرار می دهیم.
یمن عربستان را تهدید کرد
علی عبدالله صالح رئیس جمهوری پیشین یمن در تازه ترین اظهارت خود ضمن ابراز آمادگی برای گفت و گو و برقراری صلح در یمن، عربستان را به شلیک موشک های دوربرد تهدید کرد.به گزارش خبرگزاری رسمی یمن (سبا)، صالح در دیدار با اعضای برجسته «حزب کنگره مردمی یمن» در استان بیضا درجنوب غرب این کشور، خطاب به ائتلاف تحت رهبری سعودی گفت:‌ حمله هوایی به یمن را پایان دهید تا ما شلیک موشک را متوقف کنیم.
صالح با اشاره به اینکه کشورش دارای موشک های دوربردی است که تاکنون از آن علیه ائتلاف عربی استفاده نکرده است،‌ افزود: با مهمات راهبردی که در اختیار داریم، شما را در داخل خانه‌هایتان هدف قرار می دهیم.
رئیس جمهوری پیشین یمن با اشاره به این که ارتش یمن نه یک گلوله خریده و نه آن را از خارج وارد کرده است، تصریح کرد: درصورتی که با کمبود تجهیزات و مهمات روبرو شویم نیز از شما تغذیه می کنیم و با غنیمت گرفتن تانک، خودروهای زرهی و تجهیزات جنگی شما، با سلاح های خودتان با شما می جنگیم.
صالح در ادامه با اعلام آمادگی برای گفت و گو با کشورهای عضو ائتلاف عربی افزود: ما آمادگی کامل داریم که دست خود را برای صلح و آرامش و نه برای تسلیم دراز کنیم.
رئیس جمهوری پیشین یمن، آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس را متهم کرد که در جنگ علیه مردم یمن بدون هیچ گونه دلیل قانونی می جنگندند، جنگ خانمان سوزی که در جریان آن هزاران زن و کودک یمنی کشته و تاسیسات زیربنایی این کشور به صورت کامل ویران شده است.

 
https://taghribnews.com/vdccpsqis2bqex8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی