تاریخ انتشار۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : 221451
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در گفتگو با تقریب:

هدف اصلی انقلاب اسلامی وحدت بین مسلمین بود و قطعا ما شاهد روزی خواهیم بود که همه مسلمانان جهان متحد شوند

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، انقلاب اسلامی ایران را انقلابی فرهنگی توصیف کرد و هدف اصلی آن را تحقق وحدت بین مسلمین جهان دانست.
هدف اصلی انقلاب اسلامی وحدت بین مسلمین بود و قطعا ما شاهد روزی خواهیم بود که همه مسلمانان جهان متحد شوند
عباس رجایی در حاشیه برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن در گفتگو با خبرنگار تقریب(تنا)، گفت: اصل انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی و دینی بوده است و حرکت آن یک حرکت دینی و مدیریت آن یک مدیریت دینی بوده است.
 
وی افزود: انقلاب اسلامی در حالی شکل گرفت که در دنیایی زندگی می کردیم که دین فراموش شده بود اما موضوع انقلاب به عنوان یک حکومت جهانی برای مستضعفان مطرح شد.
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: در دین اسلام اعتقاد بر این است که همه مسلمین جهان باید وحدت داشته باشند و با وحدت کلمه، حرکتهایی را انجام دهند که اجتماع بزرگ مسلمین ایجاد شود و زمینه ساز حکومت حضرت مهدی(ع) باشد.
 
وی افزود: فرقی نمی کند که این حرکت از کدام مذهب و گرایش باشد بلکه همه ما مسلمانیم و انقلاب اسلامی هم بر اساس همین شعار، یعنی شعار وحدت اسلامی شکل گرفت.
 
رجایی در ادامه خاطرنشان کرد: پیش از این امام روزقدس را به عنوان روز بزرگ اجتماع مسلمانان و برای تحقق وحدت تعریف کردند و امروز ثمره این حرکت را به عنوان حرکت جهانی مستضعفین می بینیم و این یکی از برکات انقلاب اسلامی است و قطعا ما شاهد روزی خواهیم بود که همه مسلمانان در جهان وحدت خواهند داشت و علاوه بر آن غیر مسلمانان هم به این وحدت و اجتماع مسلمانان خواهد پیوست.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdccpsqis2bqi08.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی