>> نخستین روز درهای باز مسجد تازه تأسیس ایالت تنسی آمریکا | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : 263815

نخستین روز درهای باز مسجد تازه تأسیس ایالت تنسی آمریکا

نخستین روز درهای باز مرکز اسلامی تازه تأسیس در شمال شهر نشویل، مرکز ایالت تنسی در آمریکا برگزار شد.
نخستین روز درهای باز مسجد تازه تأسیس ایالت تنسی آمریکا
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،نخستین مراسم درهای باز مرکز اسلامی تازه تأسیس در شمال شهر نشویل، روز گذشته در مرکز ایالت تنسی در آمریکا برگزار شد.

اعضای این مرکز اسلامی در این روز میزبان ده‌ها نفر از بازدیدکنندگان غیرمسلمان بوده و با قهوه و ساندویچ از آنان پذیرایی کرده، به بحث و گفتگو درباره فشارهای اجتماعی پیش روی مسلمانان در جامعه نشویل پرداختند؛ آن‌ها همچنین نقش مسلمانان در نوسازی‌های شهری و کمک به بی‌خانمان‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

در این مراسم نمایش اسلایدی با عنوان «آشنایی اولیه با اسلام» به اجرا درآمد که شامل موضوعاتی چون نمازهای روزانه، شریعت اسلامی، قوانین دینی و حقوق زنان می‌شد.

"برتنا نبا مکینی" یکی از اعضای هیات مسجد و دانشجوی دکترا در این باره می‌گوید: سوءتعابیر زیادی درباره مسلمانان از جمله وضعیت زنان در دین اسلام وجود دارد؛ برای مثال اسلام زنان را به دانش و تحصیلات تشویق می‌کند و بسیاری از مردم غرب خلاف این مسئله را تصور می‌کنند.

در زمانه‌ای که اسلام‌هراسی در آمریکا مسلمانان را مورد تهدید قرار داده است، انجمن فرهنگی آمریکایی های مسلمان نشویل امیدوار است، بتواند چهره متفاوتی از مسلمانان نسبت به آنچه در رسانه‌ها دیده می‌شود به نمایش بگذارند.


 
https://taghribnews.com/vdccs1qip2bqe48.ala2.html
مرجع : حوزه
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی