تاریخ انتشار۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۹:۱۸
کد مطلب : 258514

انتقاد معاون دبیرکل حزب الله از سکوت جامعه جهانی در قبال تحولات بحرین

معاون دبیرکل حزب الله لبنان از سکوت جامعه جهانی و سازمان ملل متحد در قبال اقدامات سرکوبگرانه آل خلیفه علیه مردم بحرین به شدت انتقاد کرد.
انتقاد معاون دبیرکل حزب الله از سکوت جامعه جهانی در قبال تحولات بحرین
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "شیخ نعیم قاسم"اظهار داشت: قدرت‌های بزرگ مدعی حقوق بشر کجا هستند که این اقدامات را نمی‌بینند؟ چرا سازمان ملل و شورای امنیت آن هیچ موضعی در قبال آل‌خلیفه اتخاذ نمی‌کنند؟

شیخ نعیم قاسم در ادامه افزود: امروز قدرت های بزرگ که مدت ها شعارهای حقوق بشری سر داده و می دهند، در قبال تحولات بحرین سکوت کرده اند؛ آنها دروغگو هستند، چراکه حقوق بشر برایشان هیچ اهمیتی ندارد و تنها به فکر تحقق منافع خود هستند؛ حتی اگر تحقق این منافع در گرو قتل و کشتار انسان‌ها باشد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان همچنین ضمن محکوم کردن اقدامات آل خلیفه در به کارگیری روش‌های وحشیانه برای مقابله با مردم بحرین، تصریح کرد: با وجود مسالمت آمیز بودن تحرکات انقلابیون در بحرین، آل خلیفه از تمامی ابزارهای غیرانسانی علیه آزادی بیان و آزادی اندیشه بهره می برد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور نیروهای حزب الله لبنان در سوریه، گفت: ما تا زمانی که لازم باشد در سوریه می مانیم؛ اگر حزب الله در سوریه نبود، اکنون تکفیریها به قلب لبنان نیز راه یافته بودند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان همچنین اظهار داشت: همواره گفتیم که نبرد با دشمن اسرائیلی برای ما اولویت دارد؛  با این حال، نبرد با تکفیریها شاخه‌ای از نبرد با اسرائیل محسوب می‌شود، زیرا آنها آلت دست تل آویو هستند.
https://taghribnews.com/vdccs4qi02bqpp8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی