تاریخ انتشار۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : 267514

خشم نتانیاهو از سند جدید حماس، در مقابل دوربین

سند سیاسی جدید حماس، موجب خشم نخست وزیر رژیم صهیونیستی شد، وی با پاره کردن نسخه ای از آن مدعی شد که این سند، سندی سراسر نفرت و انزجار است.
خشم نتانیاهو از سند جدید حماس، در مقابل دوربین
به گزارش  خبرگزاری تقریب(تنا)، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی، منشور جدید جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» را  نفرت آمیز خواند و آن را در برابر دوربین به سطل زباله انداخت.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که این منشور واقعیت را جعل کرده است و در آن هیچ حقی برای «موجودیت اسرائیل» به رسمیت شناخته نشده و در ان اعلام شده است که هر سانتی متر از سرزمین فلسطین به فلسطینیان بازگردانده خواهد شد؛ حماس جز به نابودی اسرائیل راضی نخواهد شد.
 
نتانیاهو در پایان اظهاراتش پس از مطرح کردن ادعاهایی علیه حماس و منشور جدید این جنبش، گفت:به نظر شما این سند پر از نفرت باید کجا برود؟ باید درست اینجا داخل سطل آشغال برود.

شایان ذکر است، جنبش حماس، هفته گذشته سند 42 بندی خود را منتشر کرد که در آن به معرفی خود، سرزمین و ملت فلسطین، اسلام و فلسطین، قدس و آوارگان و نیز تبیین حق بازگشت، پروژه صهیونیستی و موضع خود در قبال رژیم صهیونیستی و طرح سازش و مقاومت و آزاد سازی فلسطین، نظام سیاسی فلسطین، امت عربی و اسلامی و مسائل بشر دوستانه و بین المللی پرداخته است.
 
https://taghribnews.com/vdccsmqi02bqep8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی