تاریخ انتشار۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب : 177118
شيخ علي سلمان:

بحرین در وضعیت خطرناکی است

دبيركل جمعيت وفاق بحرين هشدار داد كه اين كشور به خاطر نوع سياست هاي رژيم آل خليفه تقريبا ورشكسته شده است، و در وضعيت خطرناكي به سر مي برد.
بحرین در وضعیت خطرناکی است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "شيخ علي سلمان" در سخناني در مسجد امام صادق (ع) در شهر "الدراز" گفت: راه نجات كشور بحرين چرخه مسالمت آميز قدرت و روي كار آمدن دولتي منتخب است كه ملت آن را برمي گزيند.

وي افزود: بحرين امروز با خطر بزرگي به علت افزايش بدهي هاي عمومي روبرو است و اقتصاد اين كشور در مسير درست و سالمي حركت نمي كند و ميزان خطرات روبه افزايش است.

شيخ علي سلمان با اشاره به پايين آمدن شديد بهای نفت اظهار داشت: بحرين امروز در سايه نبود يك برنامه ريزي راهبردي و شكست در متنوع كردن منابع درآمدي و اصرار عملي بر يك منبع در آمد و آن هم نفت تبديل به يك كشور تقريبا ورشكسته شده است.

وي دولت كنوني بحرين را دولتي انتصابي و غيرمنتخب توصيف كرد و گفت: كاهش خدمات ادامه دارد و عملكرد طبيعي دولت انتصابي مورد بازخواست و نظارت واقعي قرار ندارد و در نتيجه كسي انتظار نتيجه اي جز اين وضعيت را ندارد زيرا يك دولت غيرمنتخب را كه طرح ها و برنامه هاي واقعي ارايه نمي كند، نمي توان پيگيري كرد و زیر نظر گرفت.
https://taghribnews.com/vdccsmqs42bqms8.ala2.html
مرجع : العالم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی