تاریخ انتشار۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : 239614
شمخانی:

ایران برای توسعه و ثبات پاکستان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد

دبیر شورای عالی امنیت ملی از پیشرفت مذاکرات ایران و پاکستان در خصوص مخاطرات ناشی از حضور و گسترش تروریسم در منطقه خبر داد و گفت: جمهوری اسلامی ایران، پاکستان توسعه یافته و باثبات را برای خود امنیت آفرین می داند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
ایران برای توسعه و ثبات پاکستان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، دور دوم مذاکرات رسمی علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و سپهبد ناصرخان جنجوعه مشاور امنیت ملی نخست وزیر پاکستان با هدف بررسی و تبادل نظر برای اتخاذ ساز و کارهای اجرایی جهت توسعه همکاری های مشترک و رفع موانع موجود برگزار شد.
 
شمخانی در این نشست به پیشرفت مذاکرات و گفتمان مشترک میان طرفین در خصوص مخاطرات ناشی از حضور و گسترش تروریسم در منطقه و راه حل های مقابله با آن اشاره کرد و اظهارداشت: زمینه های لازم برای ایفای نقش پیش برنده از سوی شورا های امنیت ملی دو کشور برای ارتقای سطح همکاری های دو جانبه، منطقه ای و بین المللی فراهم شده است.
 
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران، پاکستان توسعه یافته و باثبات را برای خود امنیت آفرین می داند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.
 
ناصر خان جنجوعه مشاور امنیت ملی نخست وزیر پاکستان نیز در دور دوم مذاکرات با تاکید بر ضرورت تلاش مشترک به منظور استفاده حداکثری از ساختارهای رسمی برای رفع موانع همکاری دو جانبه تصریح کرد: مقابله جدی ومستمر با تروریسم و عوامل ناامنی و بی ثباتی همواره در دستور کار دولت پاکستان قرار داشته و از همکاری مشترک با جمهوری اسلامی ایران در این خصوص استقبال می کنیم.
 
سپهبد ناصرخان جنجوعه مشاور امنیت ملی نخست وزیر پاکستان برای دیدار رسمی سه روزه به ایران سفر کرده است.
 
نخستین دور مذاکرات رسمی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و سپهبد ناصرخان جنجوعه مشاور امنیت ملی نخست وزیر پاکستان روز گذشته برگزار شد.
 
 
https://taghribnews.com/vdccsoqi02bq1e8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی