تاریخ انتشار۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۹:۴۸
کد مطلب : 261510
شیخ الازهر:

علما با عوامل اسلام هراسی مبارزه کنند/ حامیان جریان‎های تکفیری درپی اصلاح دین نیستند

شیخ الازهر خواستار مبارزه علما و اندیشمندان جهان اسلام با ریشه و عوامل اسلام هراسی و تروریسم شد.
علما با عوامل اسلام هراسی مبارزه کنند/ حامیان جریان‎های تکفیری درپی اصلاح دین نیستند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، احمد الطیب شیخ الازهر با بیان اینکه کشورهای اسلامی و عربی به دلایلی دچار آتش جنگ شده‎اند، تصریح کرد: پیروان و حامیان جریان‎های تکفیری درپی اصلاح دین نیستند بلکه با اجتهاد و فتواهای باطل درپی یک عقده گشایی هستند که به کشتار انسان‎ها و تخریب جهان منجر می‎شود.
 
وی از بسیج جهان برای نابودی دین حنیف اسلام خبر داد و اظهارداشت: اسلام هراسی در شمال و جنوب کشورهای غربی به شدت رواج یافته است و مسلمانان در فشار شدید قرار دارند.
 
احمد الطیب بیان داشت: علما و اندیشمندان به جای برگزاری همایش برای اسلام هراسی و تروریسم باید علل و ریشه‎های این بیماری واگیردار را شناسایی و به مقابله با آنان بپردازند.
 
وی همچنین با اشاره به اقدامات تروریست‎ها برای مخدوش کردن چهره اسلام گفت: متاسفانه برخی به گونه‎ای اسلام را به جهانیان معرفی کرده‎اند که گویی دین عامل اصلی جنگ، کشتار انسان‎های بی‎گناه، انفجار ساختمان تجاری و بین المللی آمریکا و ایستگاه‎های مترو در سراسر جهان است.
 
وی افزود: هیچ کدام از ادیان و پیامبران الهی چنین اقدامات وحشیانه‎ و غیر انسانی را تایید نمی‎کنند و این گونه مسائل فقط به نفع تاجران اسلحه و استکباران جهانی است.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdccssqix2bqep8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی