تاریخ انتشار۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 284308

قطر، جامعه جهانی را به اتخاذ تدابیری برای مبارزه با تروریسم فراخواند

وزیر خارجه قطر جامعه جهانی را به اتخاذ تمامی تدابیر برای مبارزه با تروریسم فراخواند و تأکید کرد که شکست در درمان علل اجتماعی و اقتصادی خشونت باعث استمرار آن خواهد شد.
قطر، جامعه جهانی را به اتخاذ تدابیری برای مبارزه با تروریسم فراخواند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "محمد بن عبدالرحمن آل ثانی" وزیر خارجه قطر در سخنانی در سمینار آمریکا و جهان اسلام در نیویورک با اشاره بر ضرورت درمان علل اجتماعی و اقتصادی خشونت، از جامعه جهانی برای اتخاذ تمامی تدابیر لازم جهت مبارزه با پدیده تروریسم، دعوت کرد.

این سمینار توسط کمیته دائمی سازماندهی کنفرانس‌های وزارت خارجه قطر، با مشارکت جمعی از سیاستمداران، مسؤولان و شخصیت‌های آکادمیک آمریکا و جهان اسلام و در حضور «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر برگزار شد.

وزیر خارجه قطر در این سمینار گفت که متأسفانه هر چه درگیری‌ها، منازعات و درد و رنج ملت‌ها بیشتر می‌شود، جامعه جهانی و به خصوص شورای امنیت نیز از ارائه راه‌حل این منازعات بیشتر شانه خالی می‌کند و همین امر زمینه را برای افکار افراطی مهیا می‌سازد.

 آل ثانی بر مخالفت کشورش با تمامی اشکال افراطی‌گری، خشونت و تروریسم تأکید کرد و گفت که قطر خواستار سهیم‌ شدن در تلاش‌های بین‌المللی برای مبارزه با تروریسم است.

وی همچنین برچیده شدن عوامل ایجاد خشونت و تروریسم از جمله سرخوردگی و فقدان افق‌هایی برای جوانان، فقر، بیکاری، به حاشیه رانده شدن و خشونت در سایه رژیم‌های طاغوتی را مورد تأکید قرار داد.
 
 
https://taghribnews.com/vdccx0qi42bq418.ala2.html
مرجع : فارس
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی