تاریخ انتشار۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : 263103
شیخ نعیم قاسم:

سوریه هیچگاه به سوریه صهیونیستی مبدل نمی‎شود

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد که سوریه باید سوریه مقاومت باشد نه سوریه صهیونیستی.
سوریه هیچگاه به سوریه صهیونیستی مبدل نمی‎شود
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در نشستی که از سوی این حزب به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) در شهر صور برگزار شد، با اشاره به ادامه کشمکش درباره قانون انتخابات گفت: بیش از 25 طرح برای قانون جدید انتخابات ارائه شده که همه آنها به بن بست خوردند چرا که بر اساس مصالح اشخاص و جریان ها تدوین شده اند و آنها می خواهند پست و مقام خود را حفظ کنند.
 
وی افزود: حزب الله بارها اعلام کرده که حامی نسبیت گرایی است و اعتقاد دارد که این قانون می تواند حق همه گروه ها را بدهد. بدین صورت هیچ فرد و حزبی به حاشیه رانده نخواهد شد.
 
عضو ارشد مقاومت اسلامی تصریح کرد: بحث و بررسی ها درباره قانون انتخابات ادامه دارد و تقریبا به قانون نسبیت نزدیک می شویم. ما هیچگاه دروازه گفت وگو را نمی بندیم تا بتوانیم در فضای مناسب و آرام به قانونی عادلانه برسیم.
 
شیخ نعیم قاسم اظهار داشت: ما خواستار تصویب هر نوع قانونی نیستیم بلکه به دنبال قانونی می گردیم که مقبول و معقول باشد و بتواند نمایندگان مردم را با عدالت به پارلمان سوق دهد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به آخرین تحولات منطقه به ویژه سوریه پرداخت و گفت: به نظر نمی رسد که تا ماه های آینده شاهد راه حل سیاسی در سوریه باشیم چرا که به انتظار ارائه دیدگاه دولت جدید آمریکا نشسته اند.
 
معاون دبیرکل حزب الله تأکید کرد که محور مقاومت به ادامه پیشروی در سوریه می پردازد. آینده مذاکرات سوریه نیز جزئی از راه حل سیاسی خواهد بود زیرا سوریه باید سوریه مقاومت باشد نه سوریه صهیونیستی.
 
https://taghribnews.com/vdccx1qi12bqes8.ala2.html
مرجع : رسا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی