تاریخ انتشار۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۹:۰۱
کد مطلب : 166903

شمار شهدای غزه به ۲۰۹۵ تن رسيد/مشعل: فلسطینی‌ها حق دارند در برابر اشغالگری مقاومت کنند

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون ۲۰۹۵ فلسطینی شهید و بیش از ده هزار و پانصد نفر دیگر زخمی شده اند.
شمار شهدای غزه به ۲۰۹۵ تن رسيد/مشعل: فلسطینی‌ها حق دارند در برابر اشغالگری مقاومت کنند
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا)، شبکه تلویزیونی الاقصی گزارش داد، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت نیز اعلام کرد: روز جمعه بیش از ۱۳۰ موشک و خمپاره به طرف شهرها و شهرکهای صهیونیستی در فلسطین اشغالی شلیک شده است.

فلسطینی‌ها حق دارند در برابر اشغالگری مقاومت کنند
" خالد مشعل " رئیس دفتر سیاسی حماس در گفت و گو با پایگاه خبری "یاهو نیوز" با بیان اینکه حضور نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری غیرقانونی است، گفت فلسطینی‌ها حق دارند در برابر اشغالگری و تجاوز مقاومت کنند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به ادامه شهرک‌سازی‌های رژیم‌صهیونیستی در کرانه باختری، گفت اراضی مردم فلسطین غصب شده و حق دارند در برابر اشغالگری مقاومت کنند.

وی در پاسخ به سوالی در مورد کشته شدن سه اسرائیلی در شرق قدس گفت: نظر ما این است که نظامیان و شهرک‌نشینان در کرانه باختری متجاوز هستند و غیرقانونی در زمین‌های اشغالی و غصب‌شده زندگی می‌کنند. حق مقاومت، حق فلسطینی‌هاست.

مشعل با بیان اینکه فلسطینی‌ها مخالف کشته شدن هر غیرنظامی و هر روزنامه‌نگاری هستند، گفت: سوال اینجاست که چه کسی دارند غیرنظامیان را می‌کشد.
https://taghribnews.com/vdccxeqs12bqeo8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی