تاریخ انتشار۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : 172104
امام جمعه موقت سنندج:

ترویج مبانی دینی و اعتقادی در بین جوانان جدی گرفته شود/ آیت الله مهدوی‌ کنی روحانی مبارز و الگویی به تمام معنا بودند

امام جمعه موقت سنندج خواستار تسهیل امور ازدواج جوانان و فراهم کردن زمینه های لازم برای تقویت فعالیت های دینی و ارزشی در بین نسل آینده ساز جامعه شد.
ترویج مبانی دینی و اعتقادی در بین جوانان جدی گرفته شود/ آیت الله مهدوی‌ کنی روحانی مبارز و الگویی به تمام معنا بودند
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، "ماموستا سیداحسن حسینی" در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت وفات آیت الله مهدوی کنی رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری به مردم ایران اظهار داشت: این عالم مجاهد و فرزانه زندگی خویش را وقف نظام اسلامی و سربلندی انقلاب کردند.

وی افزود: آیت ‌الله مهدوی کنی روحانی مبارز و الگویی به تمام‌ معنا برای فعالان سیاسی و آزاد مردان بود.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: این ضایعه را به جامعه روحانیت کشور و همه ایرانیان تسلیت می گوییم و امیدواریم همواره راه و سیره ایشان تداوم داشته باشد.

امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته بر ضرورت آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان جامعه با آموزه های دینی و مبانی هویت بخش اسلامی تأکید کرد و از خانواده ها خواست تا در این خصوص احساس مسئولیت داشته باشند.

ماموستا حسینی همچنین خواستار تسهیل امور ازدواج جوانان شد و افزود: باید موانع پیش روی ازدواج های ساده، آسان و به هنگام جوانان برداشته شود و تشریفات و تجملات ازدواج از بین برود.

وی خاطر نشان کرد: بالارفتن سن ازدواج جوانان زمینه‌ساز ناهنجاری‌های فکری، فرهنگی و اخلاقی بوده و باید در سریع‌ ترین زمان ممکن با برنامه‌ ریزی دستگاه ‌های مختلف اجرایی و مشارکت گسترده خانواده‌ ها این معضل برطرف شود.

امام جمعه موقت سنندج در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته نیز بر تشویق نوجوانان و جوانان به اقامه نماز و حضور در اماکن مذهبی تأکید کرد و خواستار تلاش مضاعف دستگاه های متولی امر در این خصوص شد.
https://taghribnews.com/vdccxiqs02bqms8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی