تاریخ انتشار۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : 267000

ابراز محبت مسلمانان اروپا به غیر مسلمانان

همزمان با آغاز پویش سراسری "سلام، ما مسلمانیم" در کشورهای اروپایی، مسلمانان هلند نیز با اهدای شاخه گل به غیرمسلمانان، آنان را با فرهنگ دوستی دین اسلام آشنا می کنند.
ابراز محبت مسلمانان اروپا به غیر مسلمانان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، گروهی از مسلمانان هلند، همزمان با آغاز پویش "سلام، ما مسلمانیم" در اروپا، با تقدیم شاخه‌های گل رز به مردم در خیابان‌های شهر آمستردام، پایتخت هلند، دوستی و محبت اسلامی را ابراز داشتند.
 
این پویش با هدف مبارزه با روند قطبی شدن جوامع غربی علیه مسلمانان، چه در فضای سیاسی و چه اجتماعی، در کشورهای اروپایی تشکیل شده است.
 
"مصعب اولکی" جوان مسلمان 20 ساله که یکی از داوطلبان توزیع گل درخیابان‌های آمستردام است، هدف از این اقدام را مقابله با افزایش نفرت‌های ضداسلامی در اروپا دانست و گفت: بسیاری از مردم اروپا درک نادرستی درباره دین ما دارند، که دلیل آن از یک سو به دلیل نبودِ آگاهی و دانش و از سوی دیگر به دلیل عملکرد نادرست دسته‌ای از مسلمانان است.
 
وی افزود: ما در این پویش به مردم اروپا نشان می‌دهیم که مسلمانان می‌توانند تا چه اندازه دوستانه و صلح طلبانه رفتار کنند. همچنین نشان دهیم که این اعمال شیطانی هیچ ارتباطی با مذهب ما ندارند.
 
درحالی که جمعیت مسلمانان هلند تقریبا به 5 درصد می‌رسد اما اخبار رسانه‌های این کشور روزانه تمرکز زیادی بر اسلام و مسلمانان دارند اما در عین حال اکثریت اخبار درباره مسلمانان منفی هستند. با این وجود خبر مربوط به این پویش توانسته است دیدگاه‌های مثبتی را در رسانه‌ها به خود جذب کند.
https://taghribnews.com/vdccxmqix2bqex8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی