تاریخ انتشار۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۸:۱۵
کد مطلب : 249000
مدرس حوزه علمیه اهل سنت رازو جرگلان:

تکفیری ها نه شیعه اند و نه سنی بلکه گروهی بی مذهب هستند

مدرس حوزه علمیه رحیمی اهل سنت بگ پولاد از توابع شهرستان رازوجرگلان گفت: داعش که امروز خود را دولت اسلامی می داند و با گرفتن پرچم لا اله الا الله و محمد رسول الله خودشان را از پیروان اسلام و قرآن می دانند این افراد هیچ سنخیتی با اسلام و قرآن ندارند و سعی در نابودی مسلمانان و دین اسلام دارند مهمترین هدف گروههای تکفیری خشن نشان دادن چهره دین اسلام است.
تکفیری ها نه شیعه اند و نه سنی بلکه گروهی بی مذهب هستند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب(تنا) از بجنورد،"حاج شاگلدی آخوند نورانی" مدرس حوزه علمیه رحیمی اهل سنت روستای بگ پولاد از توابع شهرستان رازوجرگلان در گفتگو با خبرنگار تقریب اظهارداشت: راهکارهای متعددی برای از بین بردن این تروریست ها وجود دارد از جمله، همدلی و اتحاد بیش از پیش بین مسلمین، مبارزه با تهاجم فرهنگی از قبیل ماهواره، پشتیبانی از ولایت فقیه و آگاه سازی جوانان توسط علمای تشیع و اهل سنت .

وی در خصوص اصالت این گروه های افراطی تصریح کرد: این گروه نه شیعه هستند و نه سنی بلکه گروه و جمعیتی بی اصل و نسب و بی دین و بی مذهب هستند که با افسار استکبار جهانی و رژیم ظالمانه صهیونیستی کنترل می شود و فقط هدف آنها از کشتار این هموطنان شیعه و سنی جلوگیری از رشد و تعالی بیش از پیش اسلام و مسلمین و برهم زدن زنجیر مستحکم وحدت مسلمین جهان است.

آخوند نورانی بیان داشت: گروه تروریست داعش قصد دارد با ایجاد اختلافات قومی و مذهبی در سوریه وعراق آنها را به جان یکدیگر بیاندازند.

وی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد که یهود و صهیونیسم همیشه دشمن اسلام بوده و ضربه خود را بر مسلمانان وارد می کند، از طرفی امروز چون دنیای اسلام  از سوی داعش و گروهای تکفیری درگیر اختلافات قومی و مذهبی در کشورهای خود هستند، صهیونیست ها جرأت بیشتری بر مسلمان کشی پیدا کرده است، که این مسلمان کشی ها فقط با وحدت وهمبستگی بیش از پیش مسلمانان جهان از متوقف خواهد شد.

این روحانی ترکمن ادامه داد: این فقط جنگ مردم عراق و یا سوریه در برابر گروه داعش نیست، بلکه جنگی علیه همه کشورهای اسلامی است و اگر امروز بی احترامی و اقدام به کشتار مسلمانان بی گناه و مظلوم عراق و سوریه توسط داعش می شود، باید جوامع اسلامی در برابر اینگونه اعمال ضد انسانی وحدت خودشان را گسترش دهند و با متحد شدن بیش از پیش باعث از بین رفتن هرچه زودتر این جنایتکاران از کشورهای اسلامی شوند.

مدرس حوزه علمیه رحیمی اهل سنت رازو جرگلان اظهار داشت: همانطور كه خداوند در قرآن وعده داده است، پیروزی از آن حق طلبان و مستضعفان جهان خواهد بود و مشكلاتی كه امروز گریبانگیر ملت های مسلمان شده است به یاری خداوند و حمایت و وحدت سراسری مسلمین جهان به پایان خواهد رسید و یاس و ناامیدی را برای دشمنان قرآن به همراه خواهد داشت.
 
https://taghribnews.com/vdccxoqix2bq0x8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی