تاریخ انتشار۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : 165003

آمار شهدای غزه به 1362 نفر رسید

در جنایتهای روز چهار شنبه رژیم صهیونیستی در نوار غزه 132 نفر به شهادت رسیدند.
آمار شهدای غزه به 1362 نفر رسید
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، آمار قربانیان در نوار غزه در بیست و پنجمین روز حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه  به ۱۳۶۲ شهید و ۷۶۸۰ زخمی رسید که اغلب آنان از کودکان و زنان و سالمندان هستند.

آمار شهدای روز چهارشنبه تا لحظات آخر این روز به ۱۳۲ نفر رسید، تیم های پزشکی ۲۰ شهید را از شرق جبالیا و خان یونس و اردوگاه بریج بیرون کشیده اند، همچنین ۱۷ شهروند فلسطینی دیگر در بمباران منطقه شجاعیه به شهادت رسیده اند و دیگر شهدا مربوط به مناطق دیگر بوده اند.

وزارت بهداشت غزه با اشاره به اینکه نظامیان صهیونیست از زمین، هوا و دریا غزه را آماج حملات وحشیانه خود قرار داده اند اعلام کرد ،برای روز چهار شنبه ۴ جنایت هولناک را در غزه به ثبت رسانده است. هواپیماها و توپخانه های نیروهای اشغالی، خانواده ها و مکانهای متعددی را در نوار غزه مورد حمله قرار داده اند که منجر به قربانی شدن تعداد زیادی از شهروندان غزه شده است.

با وجود گذشت ۲5روز از حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی به غزه، ملت مبارز فلسطین همچنان با مقاومت و پایمردی در مقابل آن ایستاده است. رژیم صهیونیستی با وجود درخواست های شورای امنیت سازمان ملل متحد برای پایان دادن به درگیری ها و کشتار مردم بیگناه فلسطین همچنان به حملات خود ادامه می دهد . نوار غزه با ۴۰ کیلومتر طول و ۱۰ کیلومتر عرض در کنار دریای مدیترانه واقع شده و با مصر و اسرائیل هم مرز است. در این منطقه یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر زندگی می کنند.

https://taghribnews.com/vdccxpqs12bqex8.ala2.html
مرجع : وطن للأنباء
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی