تاریخ انتشار۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 277776
​نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

شیعیان و اهل سنت سیستان و بلوچستان علاقه وافری به رهبر معظم انقلاب دارند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: مردم شیعه و سنی این دیار علاقه بسیار زیادی به نظام و رهبر معظم انقلاب دارند.
شیعیان و اهل سنت سیستان و بلوچستان علاقه وافری به رهبر معظم انقلاب دارند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، آیت الله "عباسعلی سلیمانی" امروز (چهارشنبه) در دیدار رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با وی اظهار اشت: اندیشه رهبری را نمی توان منحصر به بنیاد برکت دانست زیرا ایشان توجه ویژه ای نسبت به تمام مسائل کشور دارند.
 
امام جمعه زاهدان افزود: رهبر معظم انقلاب توجه ویژه ای به اشتغال جوانان و توسعه زیرساخت های کشور به ویژه در سیستان و بلوچستان دارند.
 
نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان خاطرنشان کرد: وقتی مردم این استان با رهبر معظم انقلاب آشنا شدند که در زمان تبعیدشان در حال امدادرسانی به سیل زدگان در ایرانشهر بودند.
 
امام جمعه زاهدان گفت: بنیاد برکت از جمله خیرات وجود مبارک رهبر معظم انقلاب و تاسیس کمیته امداد از برکات امام راحل(ره) است.
 
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: طرح های اجرایی در کل کشور به ویژه این استان از سوی بنیاد برکت قابل تقدیر است.
 
آیت الله سلیمانی تاکید کرد: اجرای طرح های اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان از سوی بنیاد برکت برای جوانان، وحدت عملی میان شیعه و سنی است.
 
"محمد مخبر" رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و "عارف نوروزی" مدیر عامل بنیاد برکت به منظور امضای تفاهمنامه مشترک با استانداری سیستان و بلوچستان امروز (چهارشنبه) وارد زاهدان شدند.
 
دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، شرکت در نشست مشترک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، افتتاح 16 مرکز درمانی برکت در زاهدان و دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم از مهم ترین برنامه های رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این سفر یک روزه است.
https://taghribnews.com/vdcd550x9yt0556.2a2y.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی