تاریخ انتشار۳۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : 166878
سازمان همکاری اسلامی:

جامعه بین المللی به مسئولیت های خود برای توقف جنایات اسرائیل در غزه عمل کند

سازمان همکاری اسلامی جامعه بین المللی را مسئول متوقف کردن جنایات و تجاوزات اسرائیل در فلسطین دانست و گفت: جامعه بین المللی به مسئولیت هایش در قبال توقف جنایات و تجاوزات اسرائیل در سراسر سرزمین فلسطین بویژه در نوار غزه عمل کند.
جامعه بین المللی به مسئولیت های خود برای توقف جنایات اسرائیل در غزه عمل کند
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از روزنامه الوطن چاپ عربستان، سازمان همکاری اسلامی اعلام کرد تجاوزات اسرائیل با تکرار تعدی به نمازگزاران مسلمان ، مسیحیان و ممانعت از دسترسی آنها به اماکن عبادت، یورش به محوطه مسجد الاقصی از طریق تندروهای اسرائیلی ادامه دارد، علاوه براین تلاشها برای تحمیل سیاست موسوم به سیاست "عمل انجام شده" به هدف تقسیم مسجد الاقصی ادامه دارد.

در بیانیه ای که این سازمان روز پنج شنبه به مناسبت چهل و پنجمین سالروز جنایت اسرائیل در به آتش کشیدن مسجد الاقصی آمده است این سالروز در حالی فرا می رسد که شهر قدس اشغالی با پاکسازی نژادی روبرو است که به هدف تغییر بافت جمعیتی و از بین بردن آثارآن و خالی کردن این شهر از ساکنان اصلی و جایگزین کردن شهرک نشنیان اسرائیلی به جای آنها است و این نقض آشکار قوانین بین المللی و قطعنامه های مرتبط با این امر است.

سازمان همکاری اسلامی تاکید کرد: شهر اشغالی قدس و سلامت اماکن مقدسه در این سالروز دردناک از اهمیت و جایگاه ویژه ای برای مسلمانان برخوردار است و به برقراری امنیت و ثبات در کل منطقه مرتبط است . این سازمان بار دیگر از حقوق ملت فلسطین در شهر قدس اشغالی به عنوان پایتخت کشور فلسطین قویا حمایت کرد و از همه اعضای سازمان خواست به هر شکلی که می توانند به حمایت از شهر قدس و تقویت پایداری ساکنان آن ادامه دهند.

این سازمان افزود: سازمان همکاری اسلامی اسرائیل را به عنوان سلطه اشغالگر در قبال امنیت همه مکانهای مقدسه تحت اشغال مسئول می داندو از جامعه بین المللی بویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد می خواهد به مسئولیتهایش در قبال توقف جنایات و تجاوزات اسرائیل در سراسر سرزمین فلسطین بویژه در نوار غزه عمل کند.
https://taghribnews.com/vdcd590fjyt09j6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی