>> مردم بحرین تسلیم اقدام حکومت آل خلیفه نمی شوند | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۸:۵۴
کد مطلب : 156770
آیت الله عیسی قاسم:

مردم بحرین تسلیم اقدام حکومت آل خلیفه نمی شوند

آیت الله عیسی قاسم با اشاره به اخراج آیت الله نجاتی توسط نیرو های آل خلیفه اظهار داشت: مردم بحرین تسلیم این اقدام حکومت بحرین و اخراج شیخ النجاتی از کشور نخواهند شد.
مردم بحرین تسلیم اقدام حکومت آل خلیفه نمی شوند
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از صدای منامه، آیت الله عیسی قاسم در خطبه های نماز جمعه منطقه الدراز در غرب منامه گفت: هدف رژیم از مجبور کردن آیت الله "شیخ حسین نجاتی" به ترک وطن و تهدید وی به تبعید، فرستادن این پیام برای تمامی ملت است، "ماندن هر یک از شما در کشور منوط به حق شهروندی است و حق شهروندی در گرو سیاست رژیم و برآورد های خاص اوست، پس همه شما در وطنتان غریبه اید".

وی اشاره کرد: تمام این تهدیدها مغایر با قانون اساسی و قانون محلی است، این اقدام همچنین مخالف با موازین و قوانین بین المللی است چرا که به منزله ی محدود کردن اهل دانش و راهنمایی های سازنده و همچنین منزوی کردن صدای اصطلاح طلب میانه رو می باشد.

آیت الله عیسی قاسم تاکید کرد: پافشاری مسئولان بر انجام اینگونه اقدامات و سوء استفاده آنها از قدرت، حاکی از آن است که نظام هیچ راهی برای خروج از بحرانی که مردم از آن رنج می برند باقی نخواهد گذاشت.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از سازمان‌ها و نهادهای بین المللی مدافع حقوق بشر خواست به مقابله با این اقدام حکومت بحرین بپردازند.

امام جمعه ی منامه با فرستادن پیام به کلیه ی مردم دیندار و با وجدان بیدار بحرین گفت: شما مردمی هستید که حافظ و نگاهبان حقوق و کرامت انسانی و برادری می باشید و وطن برایتان مهم است از شما می خواهم که این اقدام ظالمانه و حقارت بار را که با هیچ عرف و قانونی سر سازگاری ندارد محکوم کنید.

آیت الله عیسی قاسم در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سخنان وزیر کشور بحرین که گفته بود هیچ گونه شکنجه ای در زندان های ما وجود ندارد گفت: چگونه ممکن است ما باور کنیم که فرزندان ملت در زندانها و بازداشتگاه ها، شکنجه نمی شوند، در حالی که رژیم از پذیرش ناظران سازمان ملل در موعد بازدید از بازداشتگاه ها سر باز می زند، این اقدام خود به معنای شکنجه است. چگونه می توان سخن مسئولان را که بارها و بارها گفته اند به سفارشات کمیته ی حقیقت یاب سازمان ملل عمل می کنیم باور کرد در حالی که شاهد آن هستیم کسانی که اندکی از حقایق را بیان می کنند فورا از کار برکنار می شوند و بالاتر از این مسکوت ماند قضیه ی مساجد ویران شده است و تعلیق استفاده از اراضی موقوفه و ممانعت از نمازگزاردن در برخی از آنها. حمله به مردم، سرکوب و بازداشت آنها و همچنین جلوگیری از برپایی راهپیمایی ها هم که کما فی السابق ادامه دارد.
https://taghribnews.com/vdcd590fzyt0k56.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی