تاریخ انتشار۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۸:۴۳
کد مطلب : 288972
فرمانده سپاه سردشت:

​سپاه توطئه های دشمنان را در نطفه خفه می کند/ استکبار جهانی در برابر جنایت گروه های تروریستی سکوت اختیار کردند

فرمانده سپاه سردشت گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران توطئه های دشمنان را در نطفه خفه می کند.
​سپاه توطئه های دشمنان را در نطفه خفه می کند/ استکبار جهانی در برابر جنایت گروه های تروریستی سکوت اختیار کردند
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، سردار موسی مرادی در مراسمی با عنوان "همه ما سپاهی هستیم" اظهار داشت: مقابله سپاه با توطئه های دشمنان به ویژه جریانات تکفیری سبب عصبانیت آمریکا و هم پیمانان آنها شده است چنانچه اگر توانایی مقابله داشتند یک لحظه هم صبر نمی کردند.

وی افزود: مواضع ترامپ نسبت به سپاه مبنی بر تروریست خواندن این نهاد نوعی اعلام جنگ با ملت ایران است.

فرمانده سپاه سردشت با بیان اینکه ملت ایران بر مواضع شرافتمندانه و قدرتمندانه خود تا آخرایستادگی می ‌کند، خاطرنشان کرد: ملت و دولت ایران در مقابل سخنان سخیف ترامپ متحد هستند و با تبعیت از مقام معظم رهبری در مقابل آمریکا ایستادگی می‌ کنند.

مرادی اضافه کرد: این در حالیست که استکبار جهانی در برابر جنایت گروه های تروریستی سکوت اختیار کردند و این گروه ها به واسطه سکوت نظام استکباری جنایاتی را در سوریه و عراق مرتکب می شوند.

مرادی اذعان کرد: حمله ترامپ به سپاه که حافظ امنیت ملت ایران و نظام است نشان از قدرت سپاه و وحشت آن‌ها است که برای ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران افتخاری بیش نیست.

وی در پایان با اشاره به اینکه صحبت های ضدایرانی رئیس جمهور آمریکا به علت این است که ما ابهت آمریکا را در هشت سال دفاع مقدس شکستیم، افزود: اکنون هم در دنیا و در هر جایی که صدای مظلومی شنیده شود سپاه در آنجا حضور خواهد داشت که این امر به دلیل غیرت و مردم بابصیر همیشه در صحنه کشورمان است.
https://taghribnews.com/vdcd5j0xxyt0jn6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی