تاریخ انتشار۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 194273

کارشکنی دوباره عربستان در ارسال کمک به مردم یمن

عربستان بار دیگر از فرود یک فروند هواپیمای حامل کمک های انسانی در فرودگاه بین المللی صنعا جلوگیری کرد.
کارشکنی دوباره عربستان در ارسال کمک به مردم یمن


به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از خبرگزاری لبنانی آسیا،خالد الشایف مدیرکل فرودگاه بین المللی صنعا گفت: جنگنده های عربستانی دوشنبه، به هواپیمای حامل کمک های بشردوستانه متعلق به پزشکان بدون مرز اجازه فرود در فرودگاه صنعا را ندادند و این هواپیما به ناچار به جیبوتی بازگشت .

الشایف افزود: هواپیمای پزشکان بدون مرز حامل کمک های دارویی و ملزومات پزشکی برای بیمارستان های یمن بود اما عربستان به علل نامعلومی از فرود این هواپیما در فرودگاه صنعا جلوگیری کرد .

الشایف با اشاره به تداوم  حملات هوایی شدید ائتلاف عربی به رهبری عربستان به مناطق مسکونی در صنعا و دیگر استان های یمن ، گفت  بیمارستان های یمن با کمبود انواع دارو و  تجهیزات پزشکی برای درمان و نجات هزاران تن از زخمی ها روبه رو هستند .

 مسئول یمنی تاکید کرد: عربستان از یک سو اهداف نظامی ، بیمارستانی و غیر نظامی یمن را بمباران  و از طرف دیگر از ورود کمک های بشر دوستانه برای مردم نیازمند یمن  جلوگیری می کند .

در همین حال منابع محلی و شاهدان گزارش دادند: جنگنده های عربستانی مناطق صنعا، عدن  و صعده را بمباران کردند و شماری از غیر نظامیان از جمله زنان و کودکان بر اثر این حملات جان باختند .
https://taghribnews.com/vdcd5o0fsyt0nx6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی