تاریخ انتشار۱۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب : 283076
یک روحانی اهل سنت شهرستان سردشت:

​جنایات رخ داده در میانمار یادآور اصحاب اخدود است/ مشکلات امروز، ضرورت اتحاد جامعه اسلامی را دوچندان می‌کند

تنا - استان آذربایجان غربی
یک روحانی اهل سنت شهرستان سردشت گفت: جنایات رخ داده در میانمار یادآور اصحاب اخدود است.
​جنایات رخ داده در میانمار یادآور اصحاب اخدود است/ مشکلات امروز، ضرورت اتحاد جامعه اسلامی را دوچندان می‌کند
ماموستا عبدالسلام امامی در گفت و گو با خبرنگار تقریب در ارومیه اظهار داشت: اصحاب اخدود چاه هایی کنده و مردم را در آنجا آتش می زدند درست همانند امروز که در میانمار رخ داده است.

وی اضافه کرد: این جنایتکاران برای اینکه ردی از جنایات خود باقی نگذارند اقدام به سوزاندن اجساد کشته شدگان می کنند تا اگر روزی کمیته حقیقت یاب سازمان ملل خواست در این باره تحقیق کند نتایجی نداشته باشد.

امام جمعه موقت شهرستان سردشت افزود: جای تاسف است که کشورهای اسلامی و سازمان های حقوق بشر، سازمان ملل و شورای امنیت واکنش صریحی در مقابل جنایت صورت گرفته در میانمار ابراز نمی کنند.

وی بر لزوم اتحاد مسلمانان علیه جنایات میانمار تاکید کرد و اظهار داشت: قتل عام و نسل‌کشی هولناک هزاران مسلمانان در میانمار اقدامی غیرانسانی و وحشیانه است که از جانب جامعه اهل سنت و تشیع به شدت محکوم است و ضرورت دارد همه مسلمانان دنیا در قبال این جنایت  موضع‌گیری جدی داشته باشند.

این روحانی اهل سنت تصریح کرد: خوشبختانه کشور ما ایران اسلامی، ترکیه، اندونزی و چند کشور دیگر در چند روز گذشته واکنش صریحی به جنایات بودایی ها در قبال کشتار مسلمانان برمه داشته اند اما آنچه از دست ما مردم بر می آید دعای خیر و رهایی مسلمانان این نقطه از جهان از دست ظلم و ستم است.

امامی با تاکید به اینکه مشکلات امروز، ضرورت اتحاد جامعه اسلامی را دوچندان می‌کند، اذعان کرد: تا زمانی که مسلمانان اتحاد و وحدت نداشته باشند، دشمنان به توطئه های خود علیه آنها ادامه می دهند.
https://taghribnews.com/vdcd5s0x9yt0jz6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی