تاریخ انتشار۱۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : 187064
معاون دبیركل حزب الله:

حمله به یمن تجاوزی آشکار است

تنا – بیروت
معاون دبیركل حزب الله لبنان درخصوص تحولات جاری در یمن گفت: ما اعلام کرده‌ایم که از گزینه ملت یمن حمایت می‌کنیم و باید به ملت یمن فرصت داد تا با گزینه‌های سیاسی و گفت‌وگوهای داخلی برای دستیابی به راه‌حل‌های دیپلماسی اقدام کنند.
حمله به یمن تجاوزی آشکار است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "شیخ نعیم قاسم" در سخنانی در بیروت با تأکید بر راهکار سیاسی جهت حل بحران یمن، خاطرنشان كرد: آنچه در یمن در حال روی دادن است تجاوزی آشکار و اعمال شروطی بر کشوری است که خود آن کشور باید تصمیم گیرنده نهایی باشد.
 
معاون دبیرکل حزب‌الله در ادامه با اشاره به مسئله سوریه، اظهار داشت: ما از ملت و دولت سوریه حمایت می‌کنیم به خاطر اینکه ما موافق تبدیل سوریه مقاومت به سوریه اسرائیلی نیستیم و می‌خواهیم دیگران که در کنار "داعش"، "النصره"، "القاعده" و دیگر طرف‌هایی که زنان، مردان و کودکان را بدون هیچ توجیهی به قتل می‎رسانند و به سرازیر شدن قاتلانی از سرتاسر جهان به سوریه اقدام می‌کنند، به این جنایات پایان دهند.
 
وی با تقدیر ازنقش سازنده ایران در منطقه، تصریح کرد: ایران از نیروهای مقاومت، شریف و آزادگان حمایت می‌کند و تمامی مسائلی که ایران در آنها دخیل بود مایه سربلندی و شرف است؛ چرا که کسانی که از مقاومت و ملت‌های مستضعف حمایت می‌کند شایسته تقدیر هستند.
 
این مقام حزب‌الله در خصوص مساله فلسطین نیز عنوان کرد: ما بارها و به کرات گفته‌ایم که ما علیه رژیم اشغالگر صهیونیسم هستیم و از مقاومت و عدم سازش با خواسته‌های اشغالگر حمایت می‌کنیم.
 
شیخ نعیم قاسم به مسئله گفتگوی حزب الله و المستقبل نیز اشاره و بیان داشت: برخی صداها شنیده می‌شود که خواهان گفت‌وگو نیستند و این علنی شده است و این افراد همان تنش‌آفرینان و فتنه افکنان در لبنان هستند که می‌توان فهرستی از اسامی آنها را منتشر کرد.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcd950foyt0jz6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی