تاریخ انتشار۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : 207269
معاون دبیرکل حزب الله :

هدف ائتلاف غربی نابودی داعش نیست

معاون دبیرکل حزب الله با حمایت از اقدام نظامی روسیه ضد تروریستها درسوریه و اشاره به اقدامات پیشین ائتلاف غربی ضد داعش، تاکیدکرد: هدف ائتلاف غربی نابودی داعش نیست.
هدف ائتلاف غربی نابودی داعش نیست
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ نعیم قاسم گفت: تحولات اخیر باردیگر ثابت کرد که گروههای تروریستی تکفیری همچون داعش، النصره و القاعده دست ساخته استکبارجهانی به ویژه آمریکا هستند تا از آنها برای تعدیل نقشه منطقه استفاده کنند.
 
وی افزود: ائتلاف غربی برای ضربه زدن به داعش درعراق و سوریه ایجاد اما به گونه ای سازماندهی و عملیاتی شد که تنها بتواند درچارچوب اهداف ترسیم شده آمریکا اقدام کند.
 
معاون دبیرکل حزب الله تاکیدکرد: آنها نابودی داعش را نمی خواهند و دلیل آن هم این است که با گذشت بیش از یک سال و نیم از ایجاد ائتلاف ضد تروریسم ، تکفیری های تروریست در سوریه و عراق رشد کرده و تقویت شده اند.
 
شیخ نعیم قاسم با تاکید بر اینکه  آمریکا امروز از مداخله روسیه با جنگنده ها و سلاح ها و عملیات نظامی مستقیم آن در سوریه نگران است، خاطرنشان کرد: ملت ، ارتش و نظام سوریه در پنج سال گذشته با حمایت جمهوری اسلامی ایران و مقاومت لبنان پایداری کردند وحتی توانستند ضربه های سختی را به طرح آمریکا با جلوگیری از پیش روی تکفیری ها وارد کنند و مانع تحقق هدف آنها یعنی سقوط سوریه شوند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcd950xnyt0zx6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی