تاریخ انتشار۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : 186966

پیشروی های نیروهای مردمی یمن در داخل خاک عربستان/ صدها کشته و مجروح در حملات هوایی عربستان به یمن

عضو شورای سیاسی جنبش انصار الله یمن تاکید کرد: ما به اراده ملت یمن تکیه کرده ایم و در مقابله با تجاوزگری سعودی پیروز خواهیم شد.
پیشروی های نیروهای مردمی یمن در داخل خاک عربستان/ صدها کشته و مجروح در حملات هوایی عربستان به یمن
وزارت بهداشت یمن شمار قربانیان تجاوز نظامی ارتش عربستان و همپیمانانش به مناطق مختلف یمن را بیش از 170 نفر اعلام کرد . 30 شهروند یمنی در حملات هوایی امروز ارتش سعودی به منطقه الحدیده جان خود را از دست دادند. در این حملات صده نفر نیز زخمی شدند.

با وجود حملات هوایی جنگنده های عربستان، امارات، قطر و اردن به مواضع نیروهای مردمی انصار الله و ارتش یمن، در مرزهای دو کشور،  پایگاه اطلاع رسانی نهرین نت روز یکشنبه گزارش داد، منابع دیپلماتیک اروپایی در بروکسل تاکید کردند گزارش های موثقی به همراه نوار های ویدئویی وجود دارد که نشان می دهد، نیروهای مردمی انصارالله و ارتش یمن 15 کیلومتر وارد خاک عربستان شده و به نیروهای ارتش عربستان حمله کرده و دهها تن از آنان را به قتل رسانده و خودروهای نظامی سعودی ها را منهدم کرده اند.

این گزارش ها حاکی است نیروهای مردمی انصارالله توانسته اند به غنایم جنگی از جمله توپخانه های سنگین و تانک های عربستانی ها دست یافته و آنها را به داخل خاک یمن منتقل کنند.

نهرین نت در همین حال به نقل از عبدالمنعم القرشی عضو شورای اجرایی جنبش مردمی انصارالله نوشت: اگر عربستان همچنان به عملیات خصمانه علیه مردم یمن ادامه دهد  آنان تا چند ساعت آینده دست به عملیات شهادت طلبانه در داخل خاک عربستان خواهند زد .
 
در همین حال محمد البخیتی عضو شورای سیاسی حنبش انصار الله یمن، گفت وگوی سیاسی را تنها برون رفت از بحران داخلی دانست و تاکید کرد که ملت یمن در مقابله با تجاوزگری ارتش سعودی پیروز خواهد شد.
محمد البخیتی عضو شورای سیاسی جنبش انصار الله یمن ظهر امروز یکشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: بستر فرایند سیاسی در یمن همچنان فراهم است و کشورهایی که می خواهند کمک کنند، لازم است که از گفت وگوهای داخلی در یمن حمایت کنند.وی افزود: گفت وگوی سیاسی تنها راه برون رفت از بحران است.
عضو شورای سیاسی جنبش انصار الله یمن تاکید کرد: ما به اراده ملت یمن تکیه کرده ایم و در مقابله با تجاوزگری سعودی پیروز خواهیم شد.
دولت سعودی و همپیمانانش از چهار شب پیش حملات هوایی علیه یمن را آغاز کردند.
 
https://taghribnews.com/vdcd990f9yt0jn6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی