تاریخ انتشار۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۳
کد مطلب : 196163
امام جمعه اهل سنت باغلق(رازو جرگلان):

وحدت دلها را به هم نزدیک و فاصله‌ ها را از بین می‌ برد

امام جمعه اهل سنت باغلق از توابع شهرستان رازو جرگلان بابیان اینکه وحدت در جامعه، امنیت، آرامش و برادری را برای انسان‌ها به ارمغان می آورد، گفت:وحدت دلها را به هم نزدیک و فاصله‌ ها را از بین می‌ برد.
وحدت دلها را به هم نزدیک و فاصله‌ ها را از بین می‌ برد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقربب (تنا) از بجنورد،حاج "غفورآخوند یزدانی" امام جمعه اهل سنت باغلق از توابع شهرستان رازو جرگلان در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهارداشت: در عصری که توطئه و نفاق جهان را فراگرفته، وحدت مذاهب در کشورمان شادی آفرین است و امروز خداوند بزرگ و تعالی را شاکریم که در چنین سرزمینی و نظامی اسلامی زندگی می کنیم و ما مردم این منطقه با وحدت و انسجام تمامی توطئه های دشمنان اسلام را خنثی می کنیم.

آخوند يزداني تصريح کرد: پیامبر ما رسول الله اعظم(ص) به شیعه وسنی، سیاه وسفید، عرب وعجم، فقیر وغنی وتمام آحاد بشریت تعلق دارد وهمه پیروان مذاهب اسلامی، به سوی یک قبله واحد نماز می گذارند، پس با این همه مشترکات که دراصول مذاهب پنجگانه اسلامی وجود دارد چرا ما باهم متحد نباشیم.

وي بيان داشت: امروز اگر وحدت و دست به دست هم دادن مسلمانان در جهان اسلام مطرح می شود به این دلیل است که دشمنان اسلام دست به دست هم داده اند تا ما وحدت نداشته باشیم.

وي همچنين به فضيلت هاي ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: در ماه رمضان انجام دادن اعمال صالح چند برابر نسبت به ماه هاي ديگر ثواب و اجر معنوي دارد و اگر انسان ها مي دانستند که چه ثواب هايي در اين ماه پر وخير برکت نهفته است، آرزو مي کردند تمام ماه هاي خداوند رمضان باشد.

امام جمعه اهل سنت باغلق خاطرنشان کرد: ماه رمضان، ماه پر برکت و فضیلتی است که خداوند متعال رحمتش را  در اين ماه بر عام و خاص نازل کرده است که اول آن رحمت ، وسط اين ماه "مغفرت" آخر اين ماه " آزادی و رهایی از آتش جهنم " برای روزه داران است.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcd990fsyt0nf6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی