تاریخ انتشار۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : 174761
آیت الله مکارم شیرازی :

لزوم وحدت و یکپارچی امت اسلام در مبارزه با جریان های افراطی و تکفیری

آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر اهمیت وحدت و یکپارچی در بین امت اسلام در موضوع مبارزه با جریان های افراطی و تکفیری، اظهار داشت: علمای حاضر در این کنگره در موضوع مبارزه با افکار انحرافی و تکفیری اجماع و در این زمینه همه وحدت نظر دارند.
لزوم وحدت و یکپارچی امت اسلام در مبارزه با جریان های افراطی و تکفیری
به گزارش خبرنگار تقریب، آیت الله مکارم شیرازی یکشنبه شب در دیدار جمعی از علمای اهل سنت حاضر در کنگره جهانی جریان های تکفیری از دیدگاه علمای اسلام، حضور علمای جهان اسلام با هر مذهب و تابعیتی را ارزشمند دانست و گفت: علمایی که با تابعیت های مختلف در این کنگره شرکت کردند در موضوع مبارزه با افکار انحرافی و تکفیری اجماع و در این زمینه همه وحدت نظر داشتند.

وی با تاکید بر اهمیت وحدت و یکپارچی در بین امت اسلام در موضوع مبارزه با جریان های افراطی و تکفیری افزود: امیدواریم که این تلاش ها تا ریشه کن شدن جریان های تکفیری و افراطی ادامه یابد.

آیت مکارم شیرازی ابراز داشت:این کنگره تنها به همین دو روز ختم نمی شود و امید داریم که این تلاش ها تا ریشه کن شدن جریان های تکفیری و افراطی ادامه یابد.

در ابتدای این دیدار هم تعدادی از علمای اهل سنت از ابتکار آیت الله مکارم شیرازی در برگزاری این کنگره عظیم قدردانی کردند و حفظ وحدت و یکپارچگی در بین امت اسلامی را از اصلی ترین راه های برون رفت از چالش تکفیری ها و جریان های افراطی دانستند.
https://taghribnews.com/vdcd9o0ffyt0556.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی