تاریخ انتشار۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : 172060

دبیرخانه جشنواره شعر رسول مهربانی آغاز به کار کرد

دبیرخانه جشنواره شعر رسول مهربانی به همت پژوهشگاه مطالعات تقریبی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در این پژوهشگاه آغاز به کار کرد.
دبیرخانه جشنواره شعر رسول مهربانی آغاز به کار کرد
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه مطالعات تقریبی جشنواره شعر رسول مهربانی برای اولین بار در هفته وحدت سال ۱۳۹۲با پیام  آیت الله  صافی گلپایگانی و با حضور تعدادی از شعرا و فرهیختگان عرصه شعر و ادب در شهر مقدس قم برگزار شد که طی آن تشکیل این دبیرخانه اعلام گردید.
خانم فاطمه سلیمان پور مسئول دبیرخانه و دبیر علمی دومین جشنواره شعر رسول مهربانی در گفتگو با سایت پژوهشگاه مطالعات تقریبی با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز جشنواره در سال گذشته، برگزاری هرچه باشکوه تر این جشنواره در هفته وحدت سال جاری را منوط به همت و یاری مجموعه پژوهشگاه مطالعات تقریبی و همه دلسوزان عرصه شعر و ادب دانست .
وی تأکید کرد: با توجه به اهتمام دبیرکل محترم مجمع جهانی تقریب مذاهب به مقوله شعر و هنر و تأثیر بسزای این دو مقوله در ایجاد گفتمان تقریبی در جامعه، جشنواره امسال در یک سطح بالایی به  لحاظ علمی و محتوایی برگزار می-گردد و امید می رود که شعرای برجسته ای از کشور در بخش های گوناگون این جشنواره حضور فعالی ایفا نمایند.
https://taghribnews.com/vdcd9x0fzyt05z6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی