تاریخ انتشار۱۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب : 282860

ارسال کاروان مواد غذایی به دیرالزور پس از سه سال محاصره

شبکه تلویزیونی المیادین از ورود نخستین محموله کمک های غذایی به شهر دیرالزور سوریه پس از سه سال محاصره از سوی داعش خبر داد.
ارسال کاروان مواد غذایی به دیرالزور پس از سه سال محاصره
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، پس از سه سال محاصره شهر دیرالزور به وسیله گروه تروریستی داعش، کاروان مواد غذایی و کمکهای بشردوستانه با 30 کامیون به این شهر رسید.

این کمکها در حالی به محله های مختلف دیرالزور رسید که گروه تروریستی داعش به مدت سه سال این شهر را در محاصره خود قرار داده بود و مانع از رسیدن کمکهای بشردوستانه به آن می شد.

«روا بحسون» خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در گزارشی گفت: اولین کاروان مواد غذایی به شهر دیر الزور با 30 دستگاه کامیون مواد غذایی متنوع پس از گذشت بیش از سه سال محاصره وارد این شهر شد؛ گروه تروریستی داعش همه راههای زمینی این شهر را بسته بود و این شهر را به طور کامل در محاصره قرار داده بود.

استاندار دیرالزور نیز تأکید کرد: این کاروان کمکهای مواد غذایی اولین کاروانی است که قرار است مواد غذایی و ملزومات پزشکی و مواد مورد نیاز را به مردم این شهر برساند تا بار دیگر زندگی عادی را به این شهر بازگرداند؛ این در حالی است که اداره تجارت داخلی و حمایت از مصرف کننده و مؤسسه بازرگانی سوریه تأکید کرده اند، همه نیازها و مایحتاج غیرنظامیان در این شهر برآورده خواهد شد.

سرلشکر "محمد سمره" استاندار دیرالزور در مصاحبه با خبرنگار المیادین گفت:بنا به دستور نخست وزیر سوریه به همه وزارتخانه ها، مایحتاج مردم در زمینه های بهداشتی و سوخت ارسال خواهد شد؛ لوزام التحریر نیز برای دانش آموزان ارسال خواهد شد، تا کنون 30 کامیون حامل مواد غذایی و میوه و سبزیجات برای مردم ارسال شده است.
 
https://taghribnews.com/vdcd9x0xzyt0jj6.2a2y.html
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی