تاریخ انتشار۲۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۶:۳۳
کد مطلب : 188919

مراسم بزرگداشت شهدای یمن با حضور آیت الله اراکی در قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای یمن با حضور آیت الله اراکی، علما و اقشار مختلف مردم به همت مجمع جهانی تقریب، جامعه المصطفی، جامعه مدرسین و دفتر تبلیغات اسلامی پنج شنبه شب در قم برگزار شد.
مراسم بزرگداشت شهدای یمن با حضور آیت الله اراکی در قم برگزار شد
 به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، آیت الله علوی گرگانی، نمایندگان بیوت مراجع، آیت الله ابراهیم امینی، آیت الله محسن اراکی، آیت الله جواد فاضل لنکرانی و جمعی از شهروندان یمنی در این مراسم حضور داشتند.
 
این مراسم که به منظور بزرگداشت شهدای یمن به ویژه شهیدان حجت الاسلام و المسلمین سید محمد عبدالملک الشامی از رهبران انصارالله و علامه مرتضی المحطوری از علمای زیدیه یمن برپا شده بود، دکتر عصام العماد و حجت الاسلام رزاقی  پیرامون انقلاب مردمی یمن و تهاجم عربستان سعودی به ایراد سخن پرداختند.
 
همچنین سردادن تکبیرهایی از جمله, " الله اکبر"، " مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر انگلیس"، "مرگ بر آل سعود" شور حال انقلابی به مراسم داد.
 
حجت الاسلام رزاقی از فضلای حوزه علمیه قم هم در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدای یمن که در حملات وحشیانه عربستان سعودی به شهادت رسیدند گفت:امروز وظیفه مسلمانان حمایت  از ملت مظلوم و بی دفاع یمن است.
 
این مراسم از سوی جامعه المصطفی، جامعه مدرسین، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) و دفتر تبلیغات اسلامی  و برخی از نهادی حوزوی برگزار ‌شد.
 
https://taghribnews.com/vdcdfj0fnyt0jn6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی