>> تاکید بر گسترش روابط تهران - اسلام آباد | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : 258218

تاکید بر گسترش روابط تهران - اسلام آباد

در دیدار علاء الدین بروجردی و مشاور نخست وزیر پاکستان بر گسترش روابط تهران - اسلام آبادتاکید شد.
تاکید بر گسترش روابط تهران - اسلام آباد
'علا الدین بروجردی' رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه و در دومین روز از سفر خود به پاکستان با 'سرتاج عزیز' مشاور نخست وزیر این کشور در امور خارجی دیدار و گفت وگو کرد و دو طرف بر ضرورت گسترش و تقویت بیش از پیش روابط دوجانبه در همه زمینه ها تاکید کردند.به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار علاء الدین بروجردی ضمن تاکید بر لزوم افزایش تماس ها میان مقامات و مسئولان دو کشور بر ضرورت گسترش همه جانبه مناسبات میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان به ویژه در حوزه های اقتصادی و تجاری تاکید کرد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس و سیاست خارجی کشورمان با اشاره به مشترکات فراوان فرهنگی، دینی، تاریخی و زبانی میان ایران و پاکستان روابط دو کشور را فراتر از روابط همسایگی برشمرد و تاکید کرد که روابط دوستانه دوکشور با توجه به مشترکات فراوان یاد شده باید بیش از پیش گسترش پیدا کند.
سرتاج عزیز نیز در این ملاقات از جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور دوست و برادر نام برد و تاکید کرد که پاکستان اهمیت ویژه ای به روابط دوستانه خود با ایران قائل است.
دو طرف در این ملاقات ضمن بررسی مسائل منطقه ای، همچنین درباره نشست آتی سران سازمان همکاری اقتصادی (اکو) که قرار است نیمه نخست اسفند ماه سال جاری به میزبانی پاکستان برگزار شود گفت وگو و تبادل نظر کردند.

 
https://taghribnews.com/vdcdfj0xjyt0kx6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی