تاریخ انتشار۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 235510

پیشروی های جدید ارتش سوریه

تنا
ارتش سوریه با پیشروی در حومه غربی الرقه، میدان نفتی الثوره را آزاد کرده و به چند کیلومتری فرودگاه نظامی الطبقه رسیده است .
پیشروی های جدید ارتش سوریه
کاروان های نظامی بزرگی از ارتش سوریه که به سمت اهداف تعیین شده در حومه غربی این شهر حرکت کرده بودند در زمان کوتاهی به خوبی پیشروی کردند و میدان نفتی الثوره و منطقه کارگران را که کمتر از 10 کیلومتر با فرودگاه نظامی الطبقه فاصله دارد، آزاد کردند.

در سایه این پیشروی، خبرها از حومه الرقه حاکی است ارتش و هم پیمانانش به طور کامل کنترل مزرعه العجراوی را در اختیار گرفتند در نتیجه توانستند به هفت کیلومتری جنوب شرقی فرودگاه الطبقه برسند.

آزاد سازی مثلث الرصافه
عملیات نظامی از محل استقرار نیروهای سوریه و هم پیمانانش در اثریا آغاز شد و پیشروی به سمت میدان نفتی الحباری ادامه یافت و نیروهای سوریه موفق شدند مثلث الرصافه را آزاد کنند.

آزاد سازی منطقه ای به وسعت 75 کیلومتر
منطقه بیابانی و بمب گذاری های داعش در این منطقه، مانع از پیروزی های ارتش و هم پیمانانش نشد و ارتش و هم پیمانانش در مدت شش روز عملیات نظامی موفق شدند منطقه ای به مساحت حدود 75 کیلومتر را به سمت شهر الطبقه آزاد کنند. در این عملیات دهها نفر از افراد مسلح گروه تروریستی داعش کشته و زخمی شدند.  

پیشروی نیروهای سوری در غوطه شرقی
نیروهای سوریه و هم پیمانانش در ریف دمشق نیز در مزارع جنوبی منطقه جسرین در غوطه شرقی پیشروی و تعدادی از مزارع و مجتمع ها را آزاد کردند.  
عملیات نظامی در غوطه شرقی تا محور منطقه البحاریه ادامه یافت و نیروهای سوریه موفق شدند مدرسه و برج البحاریه را بعد از درگیری شدید با افراد مسلح گروه تروریستی جبهه النصره آزاد کنند.
https://taghribnews.com/vdcdfk0xzyt0sk6.2a2y.html
مرجع : العالم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی