تاریخ انتشار۲۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : 163510
امام‌جمعه اهل‌سنت کرویه رویدر:

از گروهک‌های تکفیری اعلام برائت و بیزاری می‌کنیم

شیخ قنبری با بیان اینکه داعش اسلام را خشن، بی‌رحم و تروریست‌پرور جلوه می‌دهد تشریح کرد: دشمنان دین اسلام که خود مروج و سازنده این گروهک‌ها هستند اعمال این گروهکها را به عنوان اهرمی علیه دین مبین اسلام استفاده می‌کنند.
از گروهک‌های تکفیری اعلام برائت و بیزاری می‌کنیم
به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان، شیخ علی قنبری امام‌جمعه اهل‌سنت کرویه رویدر با اشاره به خطر گروهک‌های تکفیری و تروریستی اظهار کرد: امروزه بعضی گروهکهایی که خود را مسلمان و پیرو دین اسلام معرفی می‌کنند در اثر افراط و تندرویها، کارهای زشت و ناپسندی انجام می‌دهند که نه تنها اعمالشان برابر دستور دین خدا و سنت مطهره رسول‌الله(ص) نیست بلکه چهره اسلام را نیز در میان جامعه بین‌المللی خدشه‌دار می‌کند.

وی با بیان اینکه عملکرد گروهک تروریستی داعش اسلام را یک دین خشن، بی‌رحم، بی‌بند و بار و تروریست‌پرور جلوه می‌دهد تشریح کرد: دشمنان دین اسلام که خود مروج و سازنده این گروهک‌ها هستند اعمال این گروهکها را به عنوان اهرمی علیه دین مبین اسلام استفاده می‌کنند.

امام‌جمعه اهل‌سنت کرویه رویدر با بیان اینکه خودسری‌ها و خودرایی‌های این گروهک‌ها علی‌الخصوص گروه داعش نه تنها خدمتی بر مسلمانان و دین اسلام نیست بلکه موجب آوارگی و کشت و کشتار افراد بی‌گناه و زن و بچه‌های مسلمانان گردیده است افزود: گروه داعش خود را مسلمان و پیرو اهل‌سنت معرفی کرده است اما ما به تبعیت از تمامی علما اهل‌سنت اعمال زشت و ناروای این گروهک را محکوم و اعلام بیزاری می‌کینم.

وی با بیان اینکه دین اسلام دین رحمت، برادری، صلح و گذشت است و آیین اسلام آیینی است که خداوند متعال پیامبرش را رحمت للعالمین خطاب کرده است اظهار کرد: پیامبر(ص) به فرماندهان جنگی خود در تمامی غزوات و جنگ‌ها دستور می‌فرمودند که مراقب باشید در جنگ با دشمنان اسلام به زنان و کودکان و افراد کهن‌سال و بیمار و مزارع و اموال شخصی مردم تعرض نشود.

شیخ قنبری با بیان اینکه اعمال غیراسلامی این گروهک‌ها باعث آوارگی میلیون‌ها زن و بچه و پیر و جوان مسلمان شده است: جهان اسلام باید قاطعانه در مقابل جریان های تکفیری و تروریستی بایستد.
https://taghribnews.com/vdcdfs0fzyt09k6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی