>> حماس وجود مذاکرات تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : 273211

حماس وجود مذاکرات تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد

یکی از رهبران جنبش حماس وجود هر گونه مذاکرات مستقیم و غیر مستقیم با رژیم اشغالگر درباره تبادل اسرا را تکذیب کرد.
حماس وجود مذاکرات تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، یکی از رهبران جنبش حماس که خواست نامش فاش نشود، گفت که هر آنچه درباره آغاز مذاکرات غیرمستقیم درباره تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی گفته می‌شود، بی‌پایه و اساس است.
 
وی افزود که موضع حماس از زمان پایان تجاوز رژیم اشغالگر به غزه روشن است و آن اینکه تا زمانیکه 54 اسیر مربوط به تبادل اسرای «وفاداری به آزادگان» که مجددا به اسارت گرفته شده‌اند، آزاد نشوند در آن صورت هیچ گفت‌وگوی مستقیم و غیرمستقیم درباره تبادل اسرا در کار نخواهد بود.
 
کانال یک تلویزیون رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در خبری مدعی شد که مذاکرات بین این رژیم و جنبش حماس از طریق طرف سوم درباره تبادل اسرا در جریان است.
 
برخی منابع آگاه اعلام کردند که در جریان جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه در سال 2014، حماس موفق شده است تعدادی از صهیونیست‌ها از جمله دو نظامی را به اسارت بگیرد.
 
جنبش حماس تا کنون از ارائه هر گونه اطلاعاتی درباره این صهیونیست‌ها خودداری و افشای هر گونه اطلاعات درباره آنها را به آزادی ده‌ها اسیر فلسطینی منوط کرده است.
 
در سال 2011 با میانجی‌گری مصر تبادل اسرا بین رژیم صهیونیستی و حماس صورت گرفت و در جریان این تبادل اسرا «گلعاد شالیت» تک اسیر صهیونیست آزاد و در مقابل 1027 اسیر فلسطینی نیز از زندان‌های این رژیم آزاد شدند.
 
https://taghribnews.com/vdcdfs0xfyt05x6.2a2y.html
مرجع : فارس
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی