تاریخ انتشار۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : 263212
فرستاده ویژه دبیر کل سازمان ملل:

رهنمودهای آیت الله سیستانی در عراق مطابق با پیام سازمان ملل است/ همه ادیان در تقریب بین ابنای بشر نقش بزرگی دارند

معاون فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل در عراق با اشاره به توصیه ها و فراخوان های مرجع عالی شیعیان عراق در خصوص همزیستی و برادری، گفت که رهنمودهای آیت الله سیستانی در عراق مطابق با پیام سازمان ملل است.
رهنمودهای آیت الله سیستانی در عراق مطابق با پیام سازمان ملل است/ همه ادیان در تقریب بین ابنای بشر نقش بزرگی دارند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، 'جورجی بوستن' درپی بازدید از روند بازسازی حرم حضرت علی (ع) در شهر نجف اشرف، روزیکشنبه در بیانیه ای درباره شخصیت آیت الله سیستانی مرجع عالی شیعیان درعراق گفت که رهنمودهای ایشان در خصوص وحدت صفوف و برادری مطابق با پیام های سازمان ملل است.
 
وی نقش آیت الله سیستانی را در وحدت و یکپارچگی بین مردم عراق حائز اهمیت خواند و افزود: ما از تلاش بزرگ ایشان که منطبق با رسالت سازمان ملل است و همه را به دوستی و ثبات و صلح در عراق فرا می خواند، تشکر می کنیم.
 
جورجی بوستن گفت که آیت الله سیستانی تمامی مظاهر فرقه گرایی و حذف و به حاشیه راندن طرف های دیگر را محکوم و دعوت به آشتی می کند و ما از این توصیه ها تقدیر می کنیم و امیدواریم توصیه های ایشان که برای عراق آرامش و ثبات و صلح و امنیت اجتماعی به دنبال خواهد داشت، اجرا شود.
 
وی در جریان بازدید از روند پیشرفت طرح توسعه حرم امیرمومنان علی (ع) گفته است که همه مقدسات و ادیان در تقریب بین ابنای بشر نقش بزرگی دارند، زیرا پیام همه آنها یکی است و مومنان را به پایبندی به آن فرامی خوانند.
 
به گفته وی، همه ادیان دنبال صلح و ثبات هستند و این پیام واحدی است که همه را به بازگشت به ارزش های انسانی فرا می خوانند و امیدواریم در عصر حاضر گوش شنوایی برای آن وجود داشته باشد.
 
جورجی بوستن از روند پیشرفت فیزیکی طرح بازسازی حرم امیرمومنان علی (ع) به ویژه طراحی هندسی و معماری اسلامی که در آن به کار رفته بازدید کرد و کارهای صورت گرفته را تحسین برانگیز خواند.

 
https://taghribnews.com/vdcdfs0xxyt09x6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی