تاریخ انتشار۱۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 167985
دکتر سیف در بیست و پنجمین همایش بانکداری اسلامی:

بزرگترین آوردگاه فکری برای تحقق مفاهیم ژرف بانکداری اسلامی

رییس کل بانک مرکزی ، حضور معاون اول رییس جمهور در مراسم اختتامیه بیست و پنجمین همایش بانکداری اسلامی را نشان از علاقه ایشان به نظام بانکی و اهمیت جایگاه بانکداری اسلامی در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور دانست.
بزرگترین آوردگاه فکری برای تحقق مفاهیم ژرف بانکداری اسلامی
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از روابط عمومي بانک مرکزي، ولی اله سیف در مراسم اختتاميه بيست و پنجمين همايش بانکداري اسلامي ضمن تقدیر از نقش بی‌همتای معاون اول رییس جمهور در هدایت و ایجاد هماهنگی بین اعضای دولت،افزود: اين همايش به عنوان مهمترین رویداد صنعت بانکداری کشور در نظمی مثال زدنی و با کیفیت و کمیتی رو به رشد اکنون به بزرگترین گردهمایی محققین، صاحبنظران، اساتید بانکداری اسلامی و مدیران نظام بانکی کشور تبدیل شده است.

وی گفت: در آستانه سیاستگذاری هایی از جنس تدبیر و امید در نظام بانکی کشور، بانک مرکزی جمهوری اسلامی نیز امیدوار است این گردهمایی عظیم به آوردگاه فکری اهل خرد، تدبیر و اندیشه برای چاره اندیشی و همفکری برای طراحی نقشه راه مناسب به منظور حرکت از بانکداری بدون ربا به سوی اهداف متعالی و تحقق مفاهیم اصیل و ژرف بانکداری اسلامی تبدیل شود.

سیف گفت: بی گمان دستاوردهای نظام پولی کشور در مهار تورم و استقرار ثبات و آرامش در بازار دارایی ها مرهون سیاست های دولت یازدهم در التزام به انضباط بودجه ای، عدم توسل به منابع بانک مرکزی و راهبردهای منجر به بهبود محیط کسب و کار و همچنین ایجاد امید در فعالان اقتصادی است.

وی افزود: بی تردید از رهگذر ارتقای کیفیت بانکداری اسلامی و انطباق هرچه بیشتر آن بر مفاهیم عمیق بانکداری اسلامی دستاوردهای فعالین نظام بانکی کشور به مراتب بیشتر از گذشته زمینه بروز و ارائه خواهد داشت.
https://taghribnews.com/vdcdj50fkyt09n6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی