تاریخ انتشار۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : 201184

وزارت خارجه اقدامات تروریستی در افغانستان‎ را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن سلسله انفجارهای تروریستی در افغانستان، بر آمادگی ایران برای مقابله با تروریسم در بعد منطقه ای و بین المللی تأکید کرد.
وزارت خارجه اقدامات تروریستی در افغانستان‎ را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "مرضیه افخم" سلسله حوادث تروریستی افغانستان را محکوم و با مردم و دولت افغانستان و بازماندگان این حوادث جنایتکارانه ابراز همدردی کرد.

افخم اظهار داشت: اقدامات تروریستی اخیر در افغانستان نشان داد که تروریسم برای رسیدن به اهداف غیر انسانی و شوم خود از هیچ گونه اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران، تروریسم را دشمن مشترک همه کشورها می داند و بر همین اساس آمادگی خود را برای مقابله با این تهدید مشترک در بعد منطقه ای و بین المللی اعلام می کند.
 
طالبان اواخر ماه آوریل حملات موسوم به بهاره خود را در افغانستان آغاز و عملیات خود را در شرق، شمال شرق و شمال کشور تشدید کرده است.

طی روزهای گذشته وقوع چند انفجار تروریستی در بخشهای مختلف این کشور، شماری کشته و زخمی در پی داشته است؛ از جمله دو روز پیش انفجار بمب در تجمع ضد طالبانی مردم در منطقه ای در استان "قندوز" به کشته شدن ۲۵ نفر و زخمی شدن ۱۵ نفر منجر شد؛ طالبان مسئولیت این حمله را به عهده گرفت.

 
https://taghribnews.com/vdcdjf0xoyt0zf6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی