>> راه‌اندازی کمپین اسلام‌شناسی در هند | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۲۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب : 238689

راه‌اندازی کمپین اسلام‌شناسی در هند

بانوان «جماعت اسلامی هند» برای مقابله با تروریسم و تحریف دیدگاه‌های اسلامی کمپین اسلام‌شناسی راه‌اندازی می‌کنند.
راه‌اندازی کمپین اسلام‌شناسی در هند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از پایگاه خبری «The Indian EXPRESS»، کمپین اسلام شناسی در هند با هدف آموزش اسلام حقیقی و تقویت آگاهی استفاده از رسانه‌ها در تبیین مفهوم اسلام راه‌اندازی می‌شود.
 
نعیمه انصاری، رئیس بانوان جماعت اسلامی هند در این زمینه گفت: کمپین اسلام‌شناسی، اجرای برنامه ملی صلح و سازگاری اجتماعی از ۳۱ مردادماه تا ۱۴ شهریور سال جاری را در دستور کار قرار داده شده است.
 
وی افزود: بانوان مسلمان در راستای این کمپین با همکاری سازمان­‌های مختلف به مناطق روستایی ایالت بنگال خواهند رفت تا بانوان روستایی را از ماهیت واقعی اسلام آگاه سازند.
 
انصاری تصریح کرد: بدین ترتیب بانوان مسلمان نخستین درسی که به کودکان خود در مورد اسلام خواهند آموخت، پیام صلح است، و در نتیجه در برابر سوء برداشت­‌هایی که ذهن جوانان را شست‌وشو می­‌دهد، مقاومت خواهند کرد.
 
وی با تأکید بر آگاهی بیشتر بانوان مسلمان با اینترنت خاطرنشان کرد: باید به شدت روی اینترنت و رسانه­‌های جمعی در راستای گسترش آگاهی بانوان تکیه کنیم زیرا در طولانی‌مدت به ریشه‌­کن کردن سوء تفاهمات درباره اسلام کمک خواهد کرد.
 
نعیمه انصاری گفت: تعداد بانوانی که از رسانه­‌های اجتماعی استفاده می­‌کنند، بسیار اندک است و ما تلاش خواهیم کرد از وب­‌سایت­‌ها و اپلیکیشن­‌های مختلف برای گسترش آگاهی در مورد ایده­‌های حقیقی اسلام و انتقال آن به نسل آینده استفاده کنیم.
 
انصاری بخشی از این کمپین را برگزاری اردوها و کارگاه­‌ها در کل ایالت بنگال با محوریت مناطق روستایی عنوان کرد و گفت: بانوان باید در موقعیتی قرار بگیرند که بتوانند به سؤالات کودکان خود در مورد اسلام پاسخ دهند.
 
وی تصریح کرد: جماعت اسلامی هند قصد دارد فعالیت بانوان را در جامعه افزایش دهد؛ زیرا در شرایط ناگوار به نظر می­‌رسد زنان خانه­‌دار آگاهی کافی را ندارند و این وضعیت باید تغییر کند.
 
https://taghribnews.com/vdcdjj0xnyt0s96.2a2y.html
مرجع : ایکنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی