تاریخ انتشار۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : 214081
نماینده پارلمان آلمان:

پدرخوانده‌های داعش را متوقف کنید! به جای بمباران سوریه، اردوغان، را متوقف کنید

نماینده حزب چپ پارلمان آلمان، تأکیدکرد هرکس درصدد جنگ با تروریستهای داعش است باید از حمایت مالی پدرخوانده های داعش جلوگیری کند.
پدرخوانده‌های داعش را متوقف کنید! به جای بمباران سوریه، اردوغان، را متوقف کنید
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از العالم، "سارا واگن كنشت" در سخنانی در پارلمان آلمان تأکیدکرد: هرکس درصدد جنگ با تشکیلات داعش است باید شجاعت پایان دادن به اقدامات هم‌پیمانانش یعنی ترکیه و عربستان به عنوان پدرخوانده ، بانی و حامی مالی تروریستها را داشته باشد.
 
این نماینده چپگرای آلمان افزود: مایه آبروریزی است که عملیات قاچاق نفت تاکنون از طریق مرزهای ترکیه ادامه دارد و از طریق همین مرزها، هر روز حدود یکصد تروریست جدید به گروهک تروریستی داعش می پیوندند.
 
واگن کنشت تصریح کرد: به جای بمباران سوریه، بهتر بود اردوغان، را به پایان دادن به بازی کثیفش تشویق می کردیم. این همان اردوغانی است که گروههای کرد را که در آن منطقه در حال جنگ علیه داعش هستند بمباران می کند. این یک رسوایی است و مصداق دقیق رسوایی سیاسی به شمار می آید.
 
این نماینده چپگرای پارلمان آلمان بر ضرورت پایان یافتن ارسال سلاح از طرف  عربستان و قطر برای تروریست های داعش تأکید و در این زمینه پیشنهاد کرد صادرات سلاح به عربستان، قطر، ترکیه و مناطق درگیری، قطع شود.
 
سارا واگن کنشت در پایان خطاب به سایر نمایندگان گفت: هر کس در این زمینه رأی مخالف بدهد از این پس حق ندارد ادعای طرفداری از مبارزه با تروریسم را مطرح کند.
 
https://taghribnews.com/vdcdjo0xfyt0fz6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی