تاریخ انتشار۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : 193751

هشدار آیت الله شیخ عیسی قاسم به رژیم آل خلیفه

آیت‌الله شیخ عیسی قاسم با صدور بیانیه‌ای اقدام دستگاه قضایی و رژیم حاکم بر بحرین علیه دبیرکل جمیعت اسلامی الوفاق بحرین را ظالمانه خواند.
هشدار آیت الله شیخ عیسی قاسم به رژیم آل خلیفه
به گزارش  خبرگزاری تقریب(تنا)، آیت الله "شیخ عیسی قاسم" روحانی بحرینی در خصوص هرگونه اقدام رژیم آل خلیفه برای محکومیت "شیخ علی سلمان" دبیر کل جمعیت الوفاق هشدار داد و تاکید کرد که مردم بحرین چنین ظلمی را نمی پذیرند.

بنا بر این گزارش، آیت الله شیخ عیسی قاسم اعلام کرد که رای دستگاه قضایی و رویکرد سیاسی رژیم حاکم بحرین در موضوع محاکمه شیخ علی سلمان مورد پذیرش وکلای مدافع و همه منصفان نخواهد بود، همان طور که اساسا محاکمه وی تاثیر شدیدی بر ملت عدالت خواه و هوشیار بحرین و آزادگان خواهد داشت و سبب تعمیق مظلومیت آنها خواهد شد.

وی در بیاینه ای اعلام کرد: محاکمه شیخ سلمان برای داخل و خارج عیان شده است و در این خصوص، سازمان های حقوقی دیدگاه خود را بارها اعلام کرده اند و برای مردم آزادی خواه بحرین نیز مسئله کاملا روشن است.

آیت الله عیسی قاسم تاکید کرد: صدور هر گونه حکمی علیه شیخ سلمان حاوی پیامی برای ساکت کردن، ندای آزادی خواهان و درخواست کنندگان حقوق ملی است، پیامی که امکان ندارد مردم آن را بپذیرند.
 
وی تأکید کرد که ملت آزاده بحرین و تمام عدالت پیشگان از همه طیف ها چه آنان که فریاد برآوردند و یا آنان که خاموش ماندند، همگی خواستار آزادی شیخ سلمان و احترام گذاشتن به حق وی در برخورداری از آزادی و تبرئه وی هستند.
 
https://taghribnews.com/vdcdks0ffyt0n56.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی