تاریخ انتشار۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۸:۴۲
کد مطلب : 260657
نماینده مجلس مصر:‌

ارتش سوریه شکست ناپذیری این کشور را ثابت کرد

نماینده مجلس مصر گفت: ارتش سوریه سلطه برخی کشورها را که گمان می کردند می توانند، سوریه را شکست دهند، درهم شکست.
ارتش سوریه شکست ناپذیری این کشور را ثابت کرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، "رضا البلتاجی" نماینده پارلمان مصر گفت:‌ تمدن مصر و سوریه به مانند صخره ای است که ارتش استعمار بر فراز آن شکست خورد و امروز برای این دو کشور دشوار نخواهد بود که بتوانند گروه های تروریستی تکفیری را از پای درآورند.
 
وی تصریح کرد:‌ گروه های تروریستی دستورات خود را از کشورهایی دریافت می کنند که هدف آنها توطئه چینی علیه همه کشورهای منطقه است.
 
نماینده مجلس مصر تاکید کرد: ارتش سوریه توانست کشور خود را به ساحل آرام برساند و سلطه کشورهایی را درهم بشکند که درصدد بودند سوریه را شکست دهند.
 
"سامح شکری" وزیر خارجه مصر نیز 30 آذرماه در جلسه غیر رسمی وزیران خارجه کشورهای عربی و اروپایی که به منظور بررسی آخرین تحولات بحران سوریه در مصر برگزار شد، گفته بود: هرگونه راه حل سیاسی بحران سوریه باید ضامن حفظ تمامیت ارضی این کشور و یکپارچگی نهادهای آن باشد.
 
ارتش سوریه طی ماه های اخیر در چند جبهه عملیات خود را علیه گروه های مسلح و تروریستی نظیر داعش و جبهه النصره که از سوی غرب و برخی کشورهای منطقه حمایت می شوند، گسترش داده و خسارت های سنگینی به آن ها به ویژه در حلب وارد کرده است.
 
 
https://taghribnews.com/vdcdkz0x5yt0996.2a2y.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی