تاریخ انتشار۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : 260459

تقدیر معاون دبیرکل حزب الله لبنان از حمایتهای ایران از مسائل جهان اسلام

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: ایران همه اعراب و مسلمانان را به استفاده از مقاومت و کرامت و پیروزی جهت برقراری خیر و صلاح منطقه دعوت می کند.
تقدیر معاون دبیرکل حزب الله لبنان از حمایتهای ایران از مسائل جهان اسلام
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان روز جمعه در سخنانی، به بررسی تاثیر و اقدامات ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: ایران امروزه چهره منطقه را با استفاده از عناصر قدرت و ثبات و عدم وابستگی تغییر داده، دروازه پیروزی ها را گشوده و پویایی را به مساله فلسطین بازگردانده است.
 
وی افزود: ایران به حمایت از حزب الله می پردازد و این حزب توانست اولین پیروزی را در سال 2000 در مواجهه با دشمن صهیونیستی بدست آورد و خاک لبنان را آزاد کند و پس از آن نیز موفق شد ارتش اسطوره ای مغرور را در سال 2006 به زانو درآورد.
 
شیخ نعیم قاسم با اشاره به حمایت ایران از مقاومت سوریه اظهار  داشت: حزب الله به ارتباط با ایران افتخار می کند چرا که خیر و مقاومت و کرامت و پیروزی را در این کشور می بینیم. ایران همه اعراب و مسلمانان را به استفاده از این روش جهت برقراری خیر و صلاح منطقه دعوت می کند.
 
معاون دبیرکل حزب الله بر لزوم همکاری با ایران جهت نابودی غده سرطانی صهیونیستی تأکید کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران دست یاری خود را بدون هیچ چشمداشتی برای نجات ملت ها و جوامعمان دراز کرده است و خیر و صلاح کشورها را بدون اینکه تاثیری در حکومت داشته باشد، خواستار است.
 
 
https://taghribnews.com/vdcdkz0xnyt09o6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی