تاریخ انتشار۳۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : 177191

نشست گروه های فلسطینی برای بررسی راه های لغو محاصره غزه

گروه ها و جریان های اسلامی و ملی فلسطین امروز یکشنبه نشستی را در غزه به منظور بررسی راه های لغو محاصره این باریکه و تسریع در روند بازسازی آن برگزار خواهند کرد.
نشست گروه های فلسطینی برای بررسی راه های لغو محاصره غزه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یک مسئول جبهه خلق برای آزادی فلسطین در گفتگوی ویژه با الرساله نت اظهار داشت: گروه های فلسطینی در نشست امروز در مورد برپایی برنامه ها و فعالیت هایی گسترده در باریکه غزه در اعتراض به ادامه محاصره، تاخیر در ورود مصالح ساختمانی به این باریکه و توقف عملیات بازسازی بحث و گفتگو خواهند کرد.

این مسئول فلسطینی تصریح کرد: در نشست امروز در مورد زمان برگزاری برنامه ها و فعالیت های لغو محاصره غزه با مشارکت تمامی گروه ها و جریان های فعال فلسطین تصمیم گیری خواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد: گروه های فلسطینی بر سر تدارک فعالیت های مردمی در سراسر باریکه غزه طی روزهای آینده به منظور حمایت از غزه و محکومیت محاصره ظالمانه به توافق رسیده اند.

لازم به ذکر است که گروه های فلسطینی و در راس آن ها جنبش های فتح و حماس هفته گذشته طی نشستی در غزه راه های اجرای بندهای توافقنامه آشتی ملی و اجرای برنامه هایی واحد برای لغو محاصره غزه را بررسی کردند.
https://taghribnews.com/vdcdn50ffyt05f6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی