تاریخ انتشار۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 221191

ناکامی توطئه رژیم صهیونیستی در تقسیم الجزایر

ملت الجزایر توانسته اند با تمسک به وحدت،توطئه های دشمنان از جمله رژیم صهیونیستی را برای تقسیم این کشور از بین ببرند.
ناکامی توطئه رژیم صهیونیستی در تقسیم الجزایر
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شبکه المیادین از تلاش رژیم صهیونیستی برای بر هم زدن وحدت ملی در کشورهای شمال آفریقا از جمله الجزایر خبرداد.
 
این شبکه افزود: پس از آنکه درگیری ها میان عرب ها و آمازیغ ها در شهر غردایه الجزایر مدت زیادی طول نکشید، اسراییل در صدد برآمد تا فتنه انگیزی های قبیله ای خود را به گونه ای دیگر اجرا کند. این فتنه انگیزی ها از سوی سازمان عدالت و توسعه و با برگزاری نشست های محرمانه در اروپا طراحی شده است.
 
در ادامه این گزارش آمده است: در پشت این نشستها، سازمانها و گروههای قومیت گرایی حضور دارند که اسراییل آنها را اداره یا هدایت می کند و وظیفه این گروهها و سازمانها آن است که آمازیغ ها را به داشتن حکومت خودمختار و اخراج عربها از شمال آفریقا ترغیب کنند.
 
جمال بن عبدالسلام رییس جبهه الجزایر جدید می گوید: فردی که منادی خودمختاری آمازیغ ها در الجزایر است، به اسراییل رفته و با چند شخصیت یهودی دیدارکرده و پس از آن هم به اتحادیه اروپا رفته و حامیانی را برای خود دست و پا کرده است.
 
الصادق بو قطایه یکی از رهبران حزب جبهه آزادی بخش ملی الجزایر گفت: کشور ما در خطر است. این موضوع را به خوبی می توان از تحرکات منطقه ای و تروریستی فهمید. بنابر این مردم و حکومت باید کاملا احتیاط داشته باشند تا بتوانیم توطئه ها ضد وحدت کشور را از بین ببریم.
 
این درحالی است که با وجود توطئه های مختلف از جانب دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی، ملت الجزایر با وحدت خود توطئه های دشمنان را خنثی کرده و اجازه نفوذ آنان به کشورشان را نداده اند.
 
https://taghribnews.com/vdcdnf0xfyt0xf6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی