تاریخ انتشار۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : 235592

پاکسازی کامل بیمارستان فلوجه از تروریستهای داعش/بمباران مرکز افتای داعش در عراق

سخنگوی عملیات مشترک ارتش عراق اعلام کرد: بیمارستان فلوجه و کوی دوم افسران کامل از اشغال گروهک تروریستی داعش پاکسازی شده و بیمارستان در اختیار فرماندهی پلیس فدرال عراق قرار گرفته است.
پاکسازی کامل بیمارستان فلوجه از تروریستهای داعش/بمباران مرکز افتای داعش در عراق
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، سرتیپ "یحیی رسول" گفت: نیروهای مبارزه با تروریسم توانستند بیمارستان فلوجه را به صورت کامل از تروریست ها پاکسازی کنند و آنها را به فرماندهی پلیس فدرال تحویل دهند.

وی با اشاره به این که عملیات پاکسازی مناطق باقی مانده فلوجه هم چنان ادامه دارد، افزود: نیروهای مبارزه با تروریسم و یگان های فرماندهی تکاور بغداد،‌ توانستند کوی دوم افسران را به صورت کامل از گروهک تروریستی داعش پس بگیرند.

سخنگوی عملیات مشترک ارتش عراق افزود: نیروهای پلیس فدارل عراق نیز در عملیات پاکسازی مناطق باقی مانده در کوی "الجولان" مشارکت کرده اند و این نیروها به همراه نیروهای مسلح و گروه مبارزه با تروریسم توانستند، در ساعات گذشته، پیروزی های چشم گیری را به دست آورند.

عملیات آزادسازی شهر فلوجه در 23 مه (3 خرداد) آغاز شد و اندکی بعد، بخش زیادی از مواضع داعش در این شهر فرو ریخت.

فلوجه سکوی حمله ها و بمب گذاری های اخیر داعش در بغداد قلمداد می شود و به همین دلیل عملیات آزادسازی آن بخش مهمی از مبارزه دولت عراق برای تقویت امنیت این کشور را تشکیل می دهد؛ به رغم انتشار خبر آزادی فلوجه، این شهر همچنان مملو از تله های انفجاری تروریست های داعش است.

خبر دیگر اینکه، مرکز افتای گروه تروریستی داعش در موصل عراق بمباران شد؛ منابع آگاه در فرماندهی عملیات آزاد سازی نینوا با اعلام این خبر افزودند: این مرکز روز گذشته در القیاره در جنوب موصل بمباران و تخریب شد و همه کسانی که در آنجا بودند نیز کشته شدند.

نیروهای مسلح عراق از شنبه گذشته، عملیات آزاد سازی منطقه القیاره را آغاز کرده بودند تا از آن به عنوان پایگاه عملیات آزاد سازی موصل از سیطره گروه تروریستی داعش استفاده کنند.

ارتش عراق با همکاری نیروهای مقاومت مردمی در هفته جاری موفق به آزاد سازی فلوجه از چنگ این گروه تکفیری تروریستی شدند.
https://taghribnews.com/vdcdnk0xxyt0sk6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی