تاریخ انتشار۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : 169596

بسته شدن درهای مسجد الاقصی به روی نمازگزاران

نیروهای رژیم صهیونیستی صبح امروز سه شنبه به بهانه آغاز سال عبری، درهای مسجد الاقصی را به روی نمازگزاران بسته و به مسلمانان اجازه ورود به این مسجد را ندادند.
بسته شدن درهای مسجد الاقصی به روی نمازگزاران
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نیروهای پلیس رژیم اشغالگر صهیونیستی صبح امروز از ورود مردان کمتر از ۴۵ سال و تمامی زنان به مسجد الاقصی برای ادای نماز صبح جلوگیری کردند؛ از این رو، نمازگزاران فلسطینی مجبور شدند در پشت درهای بسته این مسجد نماز صبح را اقامه نمایند.

به گفته شاهدان عینی، این ممنوعیت، دانش آموزان و طلاب علوم دینی مسجد الاقصی را نیز شامل شده است و صهیونیست ها به آنان نیز اجازه ورود به مسجد الاقصی را نداده اند.

به دنبال این ممنوعیت که به بهانه اجرای مراسم آغاز سال نوی عبری انجام شد، دهها تن از مردان و زنان فلسطینی در بیرون درهای مسجد الاقصی تجمع کرده و با سر دادن شعارهای ضد صهیونیستی، اعتراض خود را اعلام کردند.

در همین راستا، شیخ عزام الخطیب، مدیرکل اداره اوقاف قدس و امور مسجد الاقصی، خاطرنشان کرد: حزب راستگرای افراطی اسرائیل به شکل علنی پلیس این رژیم را علیه مسلمانان تحریک می کند تا به بهانه برگزاری اعیاد یهودی، به مسجد الاقصی حمله کنند.

وی تأکید کرد: انتظار می رود که طی روزهای برگزاری جشن های یهودیان، درگیری های بسیاری را در مسجدالاقصی شاهد باشیم.
https://taghribnews.com/vdcdnn0f9yt09k6.2a2y.html
مرجع : معا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی